خرید بازی Kinect sport Rival | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 30 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶۳۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Kincet sport rival

سازنده

Microsoft

سبک بازی

ورزشی

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Kinect sport Rival | XBOX ONE

بازی Kincet sport rival (کینتک اسپورت ریوال) یک بازی ویدیویی برای پلتفرم xbox one است که گیمرهای عزیز می توانند آن را دو حالت تک نفره و چندنفره بازی نمایند.
سبک این بازی ورزشی و بسیار هیجان انگیز بوده و جزء بازی های حرکتی و مفید برای فرزندان محسوب می شود. بازی Kincet sport rival توسط کمپانی مایکروسافت و توسط استودیو rare برای کنسول ایکس باکس وان در سال 2014 میلادی ساخته و توسط ایکس باکس گیم استودیوز در بازار عرضه شده است.

kinect-sports-rivals بازی

بهتر است بدانید این بازی سومین نسخه از سری بازی های kincet sport  می باشد.

داستان بازی Kincet sport Rival

بازی Kincet sport rival شامل چندین ورزش نظیر جت اسکی، صخره نوردی، تیراندازی، تنیس، فوتبال، ماشین سواری، کوهنوردی و بولینگ می باشد.
این بازی مهیج و سالم  از بازی های حرکتی و سودمند برای بچه¬ها و حتی بزرگسالان بوده و لذا والدین می توانند با خیالی راحت برای ساعات یا دقایقی فرزندانشان را به حال خود رها کرده تا هم سرگرم شوند و هم اینکه در خانه از اضافه وزنشان جلوگیری بعمل آورند.

بازی kinect-sports-rivals

از فواید این بازی جذاب و دلچسب حرکتی بودن آن است که این روزها دغدغه ی بسیاری از خانواده ها بوده و در محیط  کوچک آپارتمان نشینی توانسته تا سرگرمی مناسب و هیجان انگیزی برای افراد خانه چه کوچک و بزرگ باشد.
جالب است بدانید که جذاب ترین بخش این بازی مربوط به اسکن چهره است که با قرارگیری در مقابل کینکت 2 تمام اعضای صورت و دستان شما اسکن گردیده و در پایان چهره ی طراحی شده ی خود را در بازی ویدیویی ببینید.
البته قابل ذکر است که شما می توانید در ادامه تغییراتی در رنگ مو، چشم، ابرو و دیگر قسمت ها ظاهری خود در بازی بدهید.
در داستان این بازی بازیکن یا همان گیمر بایستی عضو یکی از سه تیم مختلف به نام های ویپر نت ورک، ایگل لژیون و یا وولف کلن شود و به رقابت در این بازی ها و مسابقات هیجان انگیز و سرگرم کننده بپردازد.

بازی ایکس باکس kincet

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.