خرید بازی knack 2 برای ps4 | قیمت بازی knack 2 برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

knack 2

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

مناسب

Playstation 4

سبک بازی

اکشن, نقش آفرینی

نوع

Blu-ray

نقد و بررسی خرید بازی knack 2 برای ps4 | قیمت بازی knack 2 برای ps4

خرید بازی knack 2 برای ps4 مناسب برای گروه سنی ۷ سال  به بالا و در ژانر اکشن ماجراجویانه می‌باشد. این بازی جزء دسته بندی بازی‌های نقش آفرینی و پلتفرم قرار داده می‌شود. با توجه به آنکه اغلب مخاطبان بازی  knack 2 کودکان هستند، با وجود این به عنوان پرفروش‌ترین بازی سرگرم کننده شناخته شده است. بازی  knack 2 با پلتفرم ps4 سازگار است، در نتیجه برای اجرای بازی خرید ps4 پیشنهاد می‌شود.

داستان بازی  knack 2

روند داستان بازی  knack 2 ساده و روان است. در جریان بازی گیمر با اتفاقات غیر قابل منتظره و چالش برانگیزی روبرو می‌شود که بایستی با موفقیت از مراحل مورد نظر عبور کند. اگر به دنبال یک بازی مفرح و سرگرم کننده برای فرزند خود هستید، خرید بازی knack 2 برای ps4 گزینه بسیار مناسبی است. در اجرای بازی حتی والدین نیز این امکان را خواهند داشت تا فرزند خود را در اجرای بازی همراهی کنند. در اجرای این بازی شما با دشمنان روبرو خواهید شد که بایستی با آن‌ها مبارزه کنید. اجرای موفقیت آمیز این بازی بستگی به سرعت عمل‌ها و واکنش‌های به‌موقع دارد.

ویژگی‌های بازی

طراحی گرافیک زیبا، داستان ساده و روان، گیم پلی جذاب، شخصیت پردازی‌های جذاب و جلوه‌های بصری تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی مفرح و آموزنده محسوب می‌شود. علاوه بر آن بازی قابلیت‌های بسیاری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد تا بتواند برای ادامه بازی از آپشن‌های گوناگون استفاده کند.

جزئیات خرید knack 2 برای ps4

با خرید بازی knack 2  و اجرای آن کودکان به خوبی با مفهوم مدیریت سرعت، شخصیت‌های داستانی و جذابیت‌های بصری آشنا می‌شوند. علاوه بر‌آن قدرت ریسک، غلبه کردن بر موانع موجود و توانایی انتخاب کردن از طریق اجرای بازی به کودکان آموزش داده می‌شود. در‌واقع بازی knack 2 را می‌توان یک بازی آموزنده و سرگرم کننده نامید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.