خرید بازی lego batman | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

lego batman

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

2 نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی lego batman | XBOX ONE

این بازی lego batman شبیه به سری Lego Star Wars و Lego Indiana Jones: The Original Adventures است، به این ترتیب که هر دو بازی ها مبتنی بر یک دارایی مجاز هستند و دارای محیط، اشیاء و موجوداتی است که از Lego ساخته شده اند. با این حال، lego batman اولین سری بازی است که داستان اصلی را در بر دارد. نسخه Mac OS X بازی در آوریل 2009 توسط Feral Interactive منتشر شد. بازی دو دنباله داشت: Lego Batman 2: DC Super Heroes و Lego Batman 3: Beyond Gotham و همچنین Spin-Off ، Lego DC Super-Villains.

بازی lego batman

داستان بازی lego batman

سی بازیکن در این بازی lego batman وجود دارد (پانزده نفر برای قهرمانان و پانزده نفر به عنوان افراد شرور) و همچنین برخی از سطوح مخفی از جمله وین مانور و Arkham Asylum. محیط های مختلف زیادی در بازی وجود دارد از جمله کارخانه بستنی، یک باغ گیاه شناسی، فاضلاب های گاتهام و … ساخته می شوند. بازی به فصل هایی تقسیم می شود که هریک شامل پنج سطح است.

lego batman ps4

فصل ها به طور مساوی بین قهرمانان و شرور تقسیم می شود. با تکمیل یک فصل قهرمان، فصل مربوطه برای افراد شرور باز خواهد شد. مانند بازی های ویدیویی قبلی لگو، سطح آنها پس از اتمام در حالت Story حالت “بازی آزاد” باز می شود. “بازی رایگان” به بازیکن اجازه می دهد تا از هر سطحی که آنها به اتمام رسیده اند، دوباره پخش کند، اما با شخصیت های آنها تا کنون قفل کرده است. این بازی اجازه می دهد تا به مناطق ویژه حاوی کلکسیون های اضافی دسترسی پیدا کنید، جایی که بازیکن قبلاً قادر به دستیابی به آن نبود. این برخلاف حالت Story است، که در آن بازیکن ممکن است فقط بین دو شخصیت در آن صحنه جابجا شود.
مرکز سطح قهرمانان، شبیه به cantina Mos Eisley در لگو ستارگان جنگ و کالج بارنت در لگو ایندیانا جونز، Batcave است که در آن بازیکن می تواند شخصیت های اضافی خریداری کند و بازگرداندن ها را مشاهده کند. مرکز مربوطه برای افراد شرور Arkham Asylum است که در آن بازیکنان می توانند شخصیت خود را با استفاده از بخش هایی از کاراکترهایی که قبلاً قفل نشده اند و همچنین آرایه محدودی از اسلحه ها بسازند.

بازی lego batman ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.