خرید بازی Lego Hobbit | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego hobbit

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego Hobbit | PS4

بازی Lego Hobbit تقریباً مانند پیشینیانش، بازی داستان فیلمهای The Hobbit: Journey Unreal و Desolation of Smaug را ارائه می دهد. با این حال، توسعه دهندگان خط داستانی را متناسب با حوادث در تعدادی از فصل های بازی در هر فیلم، و همچنین اضافه کردن طنزهایی که برای این سریال شناخته شده است، تغییر دادند.

بازی lego hobbit

بازی Lego Hobbit ، شبیه بهLego The Lord of Rings ، حاوی مینی گرافی هایی از صحبت است. گفتگوی مستقیم از فیلم ها گرفته می شود. صداهای اضافی توسط تیم بنتینک، لیز می بریس، کلر کوربت، دانکن داف، دانیل فاین، جوئل فرای، جنی گالووی، اندی گاتگود، آنا کووال، جاناتان کید، استیو کینمن، جیمی لی، اندی لیندن، سارا بک، جیمز نایلور، اما پیرسون، جیسون پیت، ریچارد ریدینگز، اما تیت و مارسیا وارن ارائه شدند. کریستوفر لی به عنوان راوی در بازی نقش بی سابقه ای دارد.

legol-hoit

داستان بازی Lego Hobbit

بازی Lego Hobbit از دیگر آثار سازندگان بسیار محبوب LEGO Lord of Rings، می باشد. بازی تعاملی  به گیمرها اجازه می دهد تا در امتداد صحنه های مورد علاقه خود از فیلم ها بازی کنند و Hobbit Bilbo Baggins را دنبال می کند، زیرا او توسط جادوگر گاندالف استخدام می شود تا به Thorin Oakenshield و شرکت Dwarves خود کمک کند.

بازی lego hobbit

Bilbo آسایشگاه های Shire را در یک سفر از طریق سرزمین میانه به منظور کمک به کوتوله ها پادشاهی گمشده خود را از Erebor در کوه تنها می گذارد. در طول راه، او با ترول های بی روح، اورک های خطرناک و البته گولوم و حلقه گرانبهایش آشنا می شود. بازیکنان از توانایی های منحصر به فرد Dwarves – که اغلب همراه با نتایج طنز و خنده دار است – استفاده می کنند و می توانند متنوع ترین quests های هر بازی ویدیویی LEGO را تا به امروز حل کنند.

بازی ps4 lego hobit

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.