خرید بازی Lego Jurassic | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Jurassic

سازنده

Interactive Entertainment

سبک بازی

اکشن ماجرایی

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego Jurassic | PS4

در بازی Lego Jurassic ، نسخه های Android و iOS بازی از بخش اصلی هاب برای دسترسی به سطح استفاده می کنند؛ به دلیل محدودیت فضای ذخیره سازی دیجیتال، این نسخه ها دارای سطوح کمتر و برش های کمتری نسبت به نسخه های کنسول خانگی هستند و سطح بازی نیز در این نسخه ها کاهش می یابد. از همین رو بهتر است از سایر نسخه ها برای درک و لذت بیشتر از بازی استفاده نمایید.

بازی lego jurassic

این بازی Lego Jurassic به دنباله ای از داستان های فیلم های Jurassic Park است: Jurassic Park، The Lost World: Jurassic Park،Jurassic Park III و Jurassic World است. با این حال، توسعه دهندگان خط داستانی را متناسب با حوادث در پنج سطح در هر فیلم تغییر دادند. صحنه های قابل توجه از هر فیلم در این بازی مجددا بازسازی شده است. صحنه های جدی از فیلم ها، از جمله مرگ شخصیت ها، با چاشنی طنز برای بازی های ویدئویی ادغام شده است، زیرا این کار به کودکان اختصاص دارد (برای مثال، پس از اکثر صحنه های به تصویر کشیدن شخصیتی که توسط یک دایناسور خورده می شود، دایناسور بعداً دوباره شخصیت را بازی می کند.

LEGO-Jurassic-World

بازی Lego Jurassic توسط TT Fusion توسعه یافت. کلیپ های صوتی به طور مستقیم از شخصیت های سه فیلم اول سریال گرفته شده و در بازی پیاده سازی شدند. بسیاری از بازیگران Jurassic World فیلم های صوتی جدیدی را برای این بازی فراهم کردند، از جمله کریس پرات، برایس دالاس هوارد، نیک رابینسون، تی تایپ سیمپکینز، وینسنت دونوفریو، ایرفان خان، عمر سی، BD وونگ، جیک جانسون و لورن لاپکوس. کمدی جیمی فالون که در این فیلم جایزه بازیگری گرفت، صدای خود را برای فصل Jurassic World بازی مهیا کرد و همچنین یک شخصیت قابل پخش است.

بازی lego jurassic ps4

پیتر استورمار نقش خود را به عنوان دیتر استارک از فیلم The Lost World: Jurassic Park در این بازی تکرار کرد و این نقش توانست او را به عنوان تنها بازیگر فیلم های دوم یا سوم برای ارائه خطوط جدید تبدیل کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.