خرید بازی Lego Marvel Avengers | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Marvel Avengers

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego Marvel Avengers | PS4

این بازی Lego Marvel Avengers از شهر نیویورک به عنوان مرکز اصلی بزرگ جهان باز برخوردار است، اما همچنین برای اولین بار شامل ده ها فیلم دیگر در زمینه های قابل توجهی است که بازیکنان می توانند به آنجا سفر کنند، از جملهAsgard ، Malibu ، آفریقای جنوبی، Helicarrier ، مزرعهBartons. ، واشنگتن دی سی و سوکوویا. این مراکز همچنین قابلیت بازی سنگین را دارند و صدها نفر از quest های جانبی و سطوح bonus می تواند بازی هایی مانند نجات شهروندان از مشکلات، نژادها و موارد دیگر را شامل شوند. داستان بازی بیشتر روی دو فیلم Avengers متمرکز است، سطح واحدی مبتنی بر Captain America: The First Avenger ، Iron Man 3 ، Thor: The World Dark و Captain America: The Winter Soldier در بازی وجود دارد.

lego marvel avengers

شخصیت های بازی Lego Marvel Avengers

این بازی Lego Marvel Avengers دارای بیش از دویست شخصیت قابل پخش است، از جمله برخی شخصیت ها (اما نه همه آنها) که از بازی قبلی باز می گردند. قهرمانان نه فقط از دنیای سینمایی مارول، بلکه از بین کمیک ها نیز در می آیند. تقریباً 800 حرکت تیمی در بازی Lego Marvel’s Avengers انجام می شود. در کشور اروپای شرقی سوکوویا، Avengers Iron ، Captain America، Thor، Hulk، Black Widow و Hawkeye   به یک مرکز Hydra به فرماندهی بارون ولفگانگ فون استاککر به منظور بازیابی اسکستری که قبلاً توسط لوکی استفاده می شد حمله می کنند؛ آنها قبل از موفقیت در گرفتن استروکر و بازیابی اسکچر لوکی، با دو موضوع تست استاککر، دوقلوهای Maximoff، Quicksilver و Scarlet Witch روبرو می شوند.

Black-Panther lego marvel

جادوگر اسکارلت ذهن آهنین را دستکاری می کند و باعث می شود او یک چشم انداز نگران کننده از شکست انتقامجویان را ببیند. او به وی اجازه می دهد تا با شروع بازگرداندن اسکاستر، اسکندر را به دست آورد و توضیح دهد که چگونه این رودخانه در زمین به پایان رسید.

LEGO_Marvels_Avengers ps4

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.