خرید بازی Lego movie | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Movie

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego movie | PS4

بازی Lego Movie یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط TT Fusion ساخته شده است. این بازی در حقیقت دنباله فیلم انیمیشن The Lego Movie است. بازی Lego Movie توسط برادران وارنر Interactive Entertainment منتشر شد. نسخه های مختلف این بازی، در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو 3DS ، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، Wii U ، Xbox 360 وXbox One ، و در تاریخ 16 اکتبر همان سال برای Mac OS X توسط Feral Interactive منتشر شد.

lego movie game

 

داستان بازی بازی Lego Movie

با ادامه روند گیم پلی از عناوین قبلی لگو توسطTT Games ، بازی با کنترل شخصیت های مختلف فیلم، بازیکنان را کنترل می کند و از قطعات لگو استفاده می کند تا راه خود را در چندین سطح و با انجام چندین کار انجام دهد. برای اولین بار در این سری از بازی های Lego، محیط هایی کاملاً ساخته شده از قطعات لگو به نمایش گذاشته شده اند.

lego movie ps4

بازی  دو نوع شخصیت اصلی جدید را در طی بازی معرفی می کند: سازندگان روتین (Regular Builders)، مانند Emmet در سطوح قبلی بازی و سازندگان حرفه ای (Master Builders)، مانند بتمن (Batman)، بنی (Benny)، پرنسس یونی کیتی (Princess Uni-Kitty)، ویتروویوس (Vitruvius) و وایلدستایل (Wyldstyle). سازندگان روتین قادر به ساختن اشیاء از قطعه قطعه های لگو نیستند و در عوض به صفحات دستورالعمل نیاز دارند که در هر سطح از بازی Lego Movie برای کاراکترهای معرفی شده به عنوان کارگر ساختمانی پیدا می شوند. با استفاده از این سازندگان، بازیکنان از دستورالعمل های ساخت اشیاء با قطعات خاص مانند مجموعه های LEGO در زندگی واقعی پیروی می کنند. از طرف دیگر Master Builders یا سازندگان حرفه ای این توانایی را دارند که توسط آنها قطعات Lego را از محیط بیرون بکشید و از آنها برای ساخت و ایجاد چیزهای جدید استفاده کنید.

The-Lego-Movie-

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.