خرید بازی Lego star wars | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego star wars

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego star wars | XBOX ONE

بازی Lego Star Wars نخستین بازی بود که در تاریخ گروه لگو مجوز گرفت. اولین مجموعه های مبتنی بر سه گانه اصلی در سال 1999 منتشر شد، همزمان با انتشار The Phantom Menace. موج اول مجموعه های Lego Star Wars شامل مدل 7140، یک جنگنده بال X بود. مجموعه هایی که بر اساس سه گانه prequel (قسمت های اول تا سوم) جنگ ستارگان دنبال می شوند، از قسمت اول – The Phantom Menace شروع می شوند. در حالی که هر فیلم جدید در سه گانه Prequel به تاریخ اکران خود نزدیک می شد، لگو مدل های جدید کشتی ها و

LEGO-Star-Wars

صحنه ها را در آن فیلم ها و همچنین مجموعه های اضافی از سه گانه اصلی منتشر می کرد. لگو همچنین مدلهایی را بر اساس The Clone Wars تولید کرد، که در اوایل سال 2008 عرضه شد.

مجموعه های مبتنی بر Star Wars Rebels، The Force Awakens، Battlefront، Rogue One، Solo، The Last Jedi، Star Wars Resolution، The Mandalorian و The Rise of Skywalker نیز در سری بازی های Lego Star Wars تولید شده اند.

lego star wars ps4

داستان بازی Lego star wars

در اینجا به داستان بازی یکی از سری بازی های  Star Wars با عنوان  Star Wars: The Force Awakens می پردازیم.
گیم پلی بازی Lego Star Wars: The Force Awakens مشابه بازی های ویدیویی قبلی لگو است. در این بازی سیستم های جدیدی از جمله Multi-Builds معرفی شده اند که به بازیکنان امکان دسترسی به گزینه های مختلف ساختمان را می دهد. این گزینه ها می توانند در بخشهای خاصی از آجر سازی بازی از بین بروند و بازسازی شوند و این امکان را فراهم می کند تا مسیر جدیدی در دنیای بازی باز شود.

بازی-Lego-Star-Wars

این بازی بیش از 204 کاراکتر قابل پخش از جمله ری، فین، کاپیتان فلاسما، پو دامرون، هان سولو، کیو رن و droid ها از جمله C-3PO و BB-8 و مکانهایی از جمله پایگاه Jakak و Starkiller را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر تطبیق فیلم، این بازی همچنین شکاف بین Return of Jedi و The Force Awakens را ایجاد کرده، با این کار Lucasfilm می تواند خاصیت خلاقانه ای را در محتوای اضافی که در پس زمینه های شخصیت ها کشف می کند، فراهم کند.

بازی ps4 lego star wars

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.