خرید بازی Lego worlds | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 خرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Worlds

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego worlds | PS4

استقبال از بازی Lego Worlds پس از انتشار به طور کلی مثبت بود، هرچند بازیکنان در مواردی نظرات مختلفی داشتند. Metacritic به نسخه های نینتندو سوئیچ، رایانه شخصی، پلی استیشن 4 و Xbox One بازی به ترتیب 59/100، 71/100، 66/100 و 69/100 را داده است. این بازی در چهاردهمین دوره جوایز آکادمی انگلیس به عنوان “بازی خانوادگی” معرفی شد.

lego_worlds

داستان بازی Lego Worlds

در این بازی Lego Worlds مبتدیان، قادر به ساخت مناظر شخصی خود برای چند ساعت بازی نیستند. Lego Worlds در ساده ترین حالت یک بازی ماجراجویی شخص ثالث است که از آجرهای دیجیتالی ساخته شده است، و با استفاده از ماموریت ها، کلکسیون ها و چیزهای زیادی برای کشف در آن وجود دارد. توسط استودیوی انگلستان TT Games   خالق بازی هایی مانند Lego Star Wars ، Lego Lord of the Rings و Lego Batman  ساخته شده است. ساختار بنیادی بازی برای هر کسی که قبلاً یک بازی لگو را انجام داده است آشنا خواهد بود.

Lego-Worlds

تفاوت اینجاست که در طول مبارزات انتخاباتی خود، این بازی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک تجربه خلاقانه است، زیرا quests های مختلف بازیکن را به یک سازنده توانمند شکل می دهد؛ و اینجاست که Lego Worlds بسیار جذاب می شود. قاب بندی روایت بسیار سست و در سطح پایینتری از بازی های قبلی لگو است. یک فضاپیما در سیاره زمین سقوط کرده و می خواهد یک Master Builder (کارشناس سازنده) شود.

بازی ps4 lego worls

به همان اندازه، گیم پلی بسیار بازتر است. اگر یک هدف کلی وجود داشته باشد، آن صرفاً جمع کردن همه چیز و بازی با همه چیز است؛ و بعد از چند سطح زودگذر، مراحل جدید به جای طراحی دقیق، به طور تصادفی تولید می شوند. آنها پر از اهداف، وظایف و موارد پنهان هستند و کاملاً تصادفی نیستند. برای مرحله اول، چنین سطوحی همیشه می تواند پیمایش شوند و به عنوان فضاهای بازی حس گردند.

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.