خرید بازی MADDEN NFL 22 برای ps5 | قیمت بازی دیوانه ان اف ال 22 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

MADDEN NFL 22

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سازنده

EA

سبک بازی

ورزشی

نقد و بررسی خرید بازی MADDEN NFL 22 برای ps5 | قیمت بازی دیوانه ان اف ال 22 برای پلی استیشن5

قابل توجه طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی، بازی  MADDEN NFL 22 یکی دیگر از بازی‌های محبوب سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. تولید کننده و ناشر این بازی استودیوهای Electronic Arts, EA Sports می‌باشد. خرید بازی MADDEN NFL 22 برای ps5 به لحاظ ژانر ورزشی و مفرح آن برای تمامی گروه‌های سنی مناسب بوده و تمامی افراد می‌توانند از اجرای این بازی سرگرم کننده لذت ببرند. کاربران می‌توانند با خرید بازی ps5 و خرید ps5 از قابلیت‌های پیشرفته نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی برای اجرای بازی‌ها بهره‌مند شوند.

بررسی بازی

معمولاً بازی‌های ورزشی از استقبال بسیار بالایی برخوردار هستند. با اجرای  MADDEN NFL 22 می‌توانید تجربه بازی چند نفره را با سایر دوستان خود داشته باشید. شبیه سازی‌های واقع گرایانه، گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی بی‌نظیر از جمله ویژگی‌های خرید بازی MADDEN NFL 22 برای ps5 محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی تیم مورد نظر خود را از میان برترین تیم‌های ورزشی جهان انتخاب کرده و وارد بازی شوند.

گیم پلی بازی

با توجه به عرضه نسل نهم کنسول‌های شرکت سونی و به اوج رسیدن ps5 در قیاس با سایر کنسول‌های بازی، بازی‌های ps5 نیز از فناوری‌های پیشرفته ای برخوردار هستند. در این میان بازی  MADDEN NFL 22 به عنوان آخرین نسخه از این فناوری عقب نمانده و در قیاس با سایر نسخه‌های قبلی خود، ارتقاء بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین جهت سطح بالای  گیم پلی بازی، کیفیت طراحی‌های گرافیکی، شبیه سازی‌ها و عناصری از این قبیل را نمی‌توان در بازی  MADDEN NFL 22 نادیده گرفت.

حالت‌های بازی

در بازی MADDEN NFL 22 دو حالت مختلف Staff Management و Scenario وجود دارد.  شما می‌توانید از قابلیت این حالت‌ها برای تجربه یک گیم پلی فوق‌العاده  استفاده کنید. قابل ذکر است که  تمام تیم‌های موجود در بازی لایسنس‌دار هستند. از دیگر ویژگی‌های بازی امکان تغییر تاکتیک‌ها، نوع حرکات و واکنش‌های بازیکنان است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.