خرید بازی Marvel’s Avengers | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Marvel's Avengers

سازنده

square enix

سبک بازی

اکشن ماجرایی

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Marvel's Avengers | PS4

پس از سال‌ها انتظار، شرکت مارول قوی‌ترین تیم قهرمانان خود را نیز در قالب بازی Marvel’s Avengers به دنیای بازی‌های PS4 معرفی کرد. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد. برای این بازی دو گزینه Hero و Warzone طراحی شده است. در گزینه Hero بازی یک نفره بوده و بازیکن در قالب قهرمان، داستان بازی را دنبال می‌کند. در گزینه Warzone بازی به صورت آنلاین و چهار نفره دنبال می‌شود و هر بازیکن یکی از قهرمانان را انتخاب می‌کند. در این بازی هریک از قهرمانان دارای ادوات مخصوصی هستند که دستیابی به آنها با پیشرفت در بازی امکان‌پذیر می‌شود.

علاوه بر آن برای هر قهرمان یک درخت مهارت تعریف شده که در طول بازی قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود. بخشی به نام اتاق تمرین نیز در این بازی تعریف شده که بازیکن می‌تواند تجهیزات و مهارت‌های جدید قهرمانان را در آن تست کند. هریک از قهرمانان در بازی Marvel’s Avengers رویکرد متفاوتی در مبارزه دارند که بازیکن بر حسب علاقه خود می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

marvel-avengers

داستان بازی Marvel’s Avengers

داستان این بازی با یک تراژدی آغاز می‌شود. در روز جشن A-Day قرار است از پایگاهی در سانفرانسیسکو و یک هلی کریر عظیم رونمایی شود. ولی ناگهان همه‌چیز به هم می‌ریزد؛ گروه اونجرز که گرفتار بمب‌گذاری در گلدن گیت هستند نمی‌توانند مانع از انفجار هلی کریر و آسیب شهر شوند.

بازی marvels avengers

جشن به هم می‌ریزد و مردم سانفرانسیکو گروه اونجرز را مسئول حادثه می‌دانند. در نتیجه این اتفاقات گروه از هم پاشیده می‌شود و هریک از قهرمانان به نوعی سرخورده می‌شوند. پنج سال بعد شهر سانفرانسیسکو تحت سلطه گروهی با عنوان Advanced Idea Mechanics(AIM) قرار دارد و ابرقهرمانان به عنوان قانون‌شکن معرفی می‌شوند. این امر سبب می‌شود گروه اونجرز به ایده اصلی و انگیزه گروه AIM مشکوک شوند. در نتیجه گروه اونجرز دوباره دور هم جمع می‌شوند تا پرده از این راز بردارند.

Marvels-Avengers-ps4

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.