خرید بازی Marvel’s Avengers | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 30 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Marvel's Avengers

سازنده

square enix

سبک بازی

اکشن ماجرایی

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Marvel's Avengers | XBOX ONE

کمپانی مارول نام آشنایی برای علاقمندان به کمیک‌بوک است. سال‌ها فعالیت این شرکت با خلق شخصیت‌ها و قهرمانان جذابی همراه بوده است. در سال‌های اخیر این شرکت به عرصه بازی‌های دیجیتال وارد شده و محصولات خوبی نیز عرضه نموده است. یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین قهرمانان مارول گروه اونجرز هستند که علاقمندان بسیاری در انتظار ورود آنها به عرصه گیمینگ بودند. حال این آرزو محقق شده و بازی Marvel’s Avengers با داستانی جدید و در قالب یک بازی اکشن ماجراجویی برای کنسول ایکس باکس وان تولید شده است.

Marvel xbox one

بازی Marvel’s Avengers به گونه‌ای طراحی شده که به صورت یک نفره و چهار نفره آنلاین قابل اجراست. ادوات و مهارت‌های مختلف آپشن‌هایی است که در طول بازی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. بازیکن می‌تواند برای آزمودن تجهیزات جدید خود از فضایی با عنوان اتاق تمرین استفاده کند. نکته جذاب بازی، تفاوت شیوه مبارزه قهرمانان مختلف است. به عنوان مثال کاپیتان آمریکا در مبارزه نزدیک و استفاده از سپر خود مهارت دارد در حالی که مرد آهنی قابلیت پرواز و انفجار از راه دور دارد.

داستان بازی Marvel’s Avengers

داستان این بازی از روز جشن A-Day آغاز می‌شود. قرار است در این روز از دو پروژه بزرگ رونمایی شود. امّا خبر بمب‌گذاری در گلدن‌گیت گروه اونجرز را گرفتار می‌کند و آنها نمی‌توانند از تخریب پروژه جدید و آسیب شهر سانفرانسیسکو جلوگیری کنند.

بازی marvels avengers

وقوع این اتفاقات، مردم شهر اطمینان خود را به گروه اونجرز از دست می‌دهند و به نوعی آنها را مسبب حادثه می‌دانند. این امر سبب آشفتگی اعضای گروه شده و هریک به دلیلی سرخورده و مأیوس می‌شوند و گروه از هم جدا می‌شوند.
داستان از پنج سال بعد در سانفرانسیسکو دنبال می‌شود که هم‌اکنون تحت کنترل گروهی با عنوان Advanced Idea Mechanics(AIM) قرار دارد. حاکمان جدید شهر، گروه اونجرز را به عنوان یاغی معرفی می‌کنند. با اعلام این خبر اعضای گروه اونجرز برای کشف راز گروه AIM دوباره دور هم جمع می‌شوند.

marvel-avengers

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.