خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps5 | قیمت بازی نگهبان کهکشان برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

۲۱ اکتبر ۲۰۲۱

سازنده

Eidos-Montréal

سبک بازی

اکشن, اکشن ماجرایی

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

نقد و بررسی خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps5 | قیمت بازی نگهبان کهکشان برای ps5

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ که توجه اغلب کاربران را به خود جلب کرده است خرید بازی  marvels guardians of the galaxy برای PS5 است. البته ناگفته نماند که تاریخ انتشار و معرفی این بازی در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ در بازار عرضه می‌شود. این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و همچنین کامپیوترهای شخصی قابل اجرا خواهد بود. سازنده بازی marvels guardians of the galaxy استودیو  Eidos Montreal است و ناشر آن نیز Square Enix می‌باشد. ژانر و سبک بازی فوق، اکشن و ماجراجویانه  بوده و برای تمامی رده‌های سنی به‌خصوص علاقمندان به بازی‌های هیجان‌آور که قصد خرید PS5 را دارند بسیار مناسب می‌باشد.

داستان بازی marvels guardians of the galaxy

همانطور که گفته شد ژانر و سبک بازی نگهبان کهکشان اکشن و هیجانی است. شرح بازی به این صورت است که بازی تکنفره بوده و گیمر می‌تواند به راحتی کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی Quill را در دست داشته باشد. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که گروهی از نگهبانان کهکشان در تلاش برای فراموش کردن خاطرات دوازده سال پیش مرتبط با یک جنگ کهکشانی هستند. بدین ترتیب این گروه ماموریت خود را برای کشف یک منطقه ممنوعه در کهکشان که انباشته از زباله است، آغاز می‌کنند. آن‌ها به طور غیر هوشمندانه اتفاقات به هم پیوسته و فاجعه انگیز را در طول داستان تجربه می‌کنند که نتایج بسیار پر خطری را به همراه دارد. در‌ واقع وظیفه این گروه سروسامان دادن به اتفاقات و رویدادهای بازی است. با خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps5 گیمرها می‌توانند تجربه لذت یک بازی فوق‌العاده هیجان انگیز و پر از اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی شده را تجربه نمایند.

شخصیت‌های اصلی داستان

گروه نگهبانان شامل Rocker Racoon، Drax، Gamora، Star Lord و Groot است که مدت کوتاهی با هم هستند و قصد بازسازی و اصلاح وقایع داستان را دارند. همچنین کاراکترهایی مانند  Mantis, Lady Hellbender در طول داستان معرفی شده و حضور پیدا می‌کنند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.