خرید بازی Minecraft Dungeons برای ps5 | قیمت بازی ماینکرافت دانجنس برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 19 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Minecraft Dungeons

تاریخ عرضه

۲۶ شهریور ۱۳۹۹

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

سازنده

Mojang

مالتی پلیر - آنلاین

2-4 نفر آفلاین، 2-22 نفر آنلاین

سبک بازی

اکشن ماجراجویی

نقد و بررسی خرید بازی Minecraft Dungeons برای ps5 | قیمت بازی ماینکرافت دانجنس برای ps5

خبر خوب برای علاقمندان بازی‌های اکشن و ماجراجویی، نسخه جدید بازی Minecraft برای ps5 عرضه شد. سری مجموعه‌های این بازی جزء شناخته شده‌ترین بازی‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. حالت‌های اجرای بازی شامل تک نفره و چند نفره است. با انتخاب بخش چند نفره شما می‌توانید تا چهار نفر به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید. در مجموع اگر به دنبال خرید بازی ps5 برای کودکان خود هستید، ما به شما خرید بازی Minecraft Dungeons برای ps5 را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی در سطح جهانی از جمله معروف‌ترین بازی‌های ویدیویی است.

مشخصات اصلی بازی

اگر چنانچه تمایل به تجربه بخش‌های جدیدی از سری بازی‌های ماینکرفت هستید، خرید بازی Minecraft Dungeons برای ps5 از دست ندهید. سبک دانجن کرالر در این بازی، یک محصول متفاوت از نسخه‌های قبلی است. این بازی علاوه بر ویژگی‌های سرگرم کننده‌اش، تا حدی یک زندگی تراژدی را نیز به تصویر می‌کشد.

داستان بازی

داستان از آنجایی شروع می‌شود که ایلیجر در کودکی از خانواده اش جدا می‌شود. او برای شروع یک سبک زندگی جدید به روستایی می‌رود. اما در آن روستا تنها با خشم و ظلم روستاییان روبرو می‌شود. در ادامه ایلیجر سرگردان در جستجوی سبک زندگی جدیدی است. او با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و تغییرات شگفت انگیزی روبرو می‌شود. علاقمندان با خرید ps5 و برخورداری از امکانات این دستگاه می‌توانند تجربه لذت یک بازی فوق‌العاده را داشته باشند. بازی ماینکرفت پر از جذابیت‌های بصری و رویدادهای ناشناخته‌ای است که کنجکاوی مخاطب را برانگیخته می‌کند.

ویژگی‌های کلی بازیMinecraft

  • ژانر اکشن، نقش افرینی و ماجراجویی
  • مناسب برای گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال
  • سازگار با پلتفرم ps5

بخش‌های مختلف بازی

بازی  Minecraft Dungeons، بخش‌های متنوعی را شامل می‌شود. از بخش تیراندازی گرفته تا مبارزه با دشمنان یا فرار کردن از آنان تماماً جزء جذابیت‌های بازی است. علاوه بر آن اجرای بازی در لوکیشن‌های متفاوتی مانند کوهستان، جنگل، تونل، غار و دره‌های خطرناک انجام می‌شود. بازیکن می‌توانند به دلخواه از سلاح‌های متفاوتی در مراحل مختلف استفاده کند. در مجموع خرید بازی Minecraft Dungeons برای ps5 مناسب طرفداران بازی‌های ماجراجویانه با انیمیشن‌های فانتزی است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.