خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای ps5 | قیمت بازی Mortal Kombat 11

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

مناسب

PlayStation 5

نام بازی

Mortal Kombat 11 Ultimate

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سازنده

NetherRealm

نوع

Blu-ray

نقد و بررسی خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای ps5 | قیمت بازی Mortal Kombat 11

بار دیگر نسخه جدید Mortal Kombat همراه با نوآوری های بسیار در صنعت بازی‌های ویدیویی شروع به درخشیدن کرد. تغییرات گرافیکی، قابلیت شخصی سازی کاراکترهای بازی، استفاده از تجهیزات ویژه جنگجویانه و مواردی از این قبیل تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این بازی مهیج است. این بازی که از سوی استودیوی NetherRealm Studios ساخته شده است، برای رده سنی بالای ۱۸ سال مناسب می‌باشد. اگر علاقمند به بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای هستید، خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای ps5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

معرفی بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

اگرچه اجرای بازی  Mortal Kombat 11 Ultimate با پلتفرم ps5 سازگار است اما این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز قابل اجرا نیز می باشد. به هر عنوان برای تجربه ویژگی‌های بی‌نظیر کنترلر دوال سنس و قابلیت‌های جذاب کنسول ps5، ما به شما خرید ps5 را توصیه می‌کنیم. بهتر آن است که خرید بازی ps5 بر روی پلی استیشن ۵ اجرا شود تا تجربه‌ای فوق‌العاده از اجرای بازی‌های نسل تازه کنسول‌های بازی شرکت سونی را داشته باشید.

بررسی خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای ps5

سری بازی مورتال کمبت از آن دسته بازی‌هایی است که گیمرها آشنایی کافی با این مجموعه پرفروش و پرطرفدار دارند. معمولاً بازی‌های مبارزه‌ای بسیاری از سوی استودیوهای مختلف ساخته و در بازار منتشر می‌شوند اما به جرأت می‌توان گفت که هیچ کدام به پای کیفیت مجموعه بازی‌های مورتال کمبت نمی‌رسند. به همین جهت خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate  در سطح جهان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

داستان بازی

حتماً به خوبی نسخه بازی مورتال کمبت ایکس را به خاطر دارید، این مجموعه ادامه روند بازی همان نسخه است. داستان از این قرار بود که کاراکتر شینوک در مبارزات شکست‌خورده و رایدن نیز خود را برای دفاع از قلمرو زمین آماده کرده بود. خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای ps5، حالت تک نفره و چند نفره را شامل می‌شود.

کاراکترهای بازی

تمامی کاراکترهای نسخه قبلی در نسخه جدید بازی حضور خواهند داشت و علاوه بر آن در نسخه جدید، ما شاهد سه کاراکتر جدید با نام‌های Rambo , Rain , Mileena نیز خواهیم بود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.