خرید بازی MXGP 2020 برای ps5 | قیمت بازی MXGP 2020 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 15 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

MXGP 2020

سازنده

Milestone s.r.l

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

مسابقه‌ای

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

مناسب

PlayStation 5

تاریخ عرضه

5 بهمن 1399

حجم بازی

15GB

نقد و بررسی خرید بازی MXGP 2020 برای ps5 | قیمت بازی MXGP 2020 برای پلی استیشن5

بازی‌های شبیه ساز در سبک ریسینگ و مسابقه‌ای در میان گیمرها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. علاوه بر آن شرکت Milestone ، نام آشنایی برای تولید بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی است که این بار معرفی بازی جدید خود را در سال ۲۰۲۰ با نام  MXGP 2020 رونمایی کرد. خرید بازی MXGP 2020 برای ps5 ، برای تمامی طرفداران بازی‌های موتورسواری بهترین گزینه انتخابی است. اگرچه این مجموعه برای پلی استیشن ۵ سازگار است اما اجرای این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی اسیتشن ۴ و همچنین مایکروسافت ویندوز نیز امکان‌پذیر است. اما برای تجربه بهتر از قابلیت‌های کنسول ps5، خرید ps5 پیشنهاد می‌شود.

بررسی بازی

با توجه به آنکه اولین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری با عنوان Superbike World Championship در سال ۱۹۹۹ با عمل‌کرد و بازخورد بی سابقه و موفقیت امیزی روبرو شد، این بار سری بازی‌های جدیدی نظیر بازی MXGP 2020 در دسترس کاربران قرار داده شده است. این بازی شبیه سازی شده فرصت بسیار مناسبی برای تجربه مسابقات موتورسواری است. تمامی گروه‌های سنی می‌توانند با خرید بازی ps5، نظیر خرید بازی MXGP 2020 برای ps5، تجربه مسابقات هیجان انگیز موتور سواری را در پیست‌های مختلف داشته باشند.

جزئیات بازی

همیشه بازی‌های مسابقه‌ای نظیر مسابقات اتومبیلرانی و یا موتور سواری هیجان خاص خود را داراست. علاوه بر آن اینگونه بازی‌ها برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و گروه سنی خاصی را شامل نمی‌شود. از جمله ویژگی‌های شاخص بازی MXGP 2020 ، امکان ساخت پیست‌های گوناگون از طریق فناوری‌های نوآورانه بازی است. شما می‌توانید با استفاده از آپشن‌های گوناگونی که در بازی در اختیارتان قرار داده شده است، پیست دلخواه خود را بسازید.

گیم پلی بازی

قابلیت شخصی سازی محیط بازی، موتور، موتورسواری و همچنین بهره‌مندی از ۱۱۰ برند رسمی موتورسیکلت را می‌توان از مشخصه‌های گیم پلی بازی MXGP 2020 دانست. علاوه بر آن حالت تک نفره و چند نفره اجرای بازی ، فضای مهیج پیست‌ها، جلوه‌های بصری و طراحی گرافیکی بی‌نظیر از دیگر خصوصیات خرید بازی  MXGP 2020 برای ps5 می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.