خرید بازی NBA 2K20 | PS4

(1 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 خرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

NBA 2K20

سبک بازی

ورزشی

سازنده

Visual Concepts

تعداد بازیکن

تک نفره آنلاین تا 8 نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی NBA 2K20 | PS4

2K20 یک بازی ویدئویی شبیه سازی بسکتبال است که توسط ویژوال کانسپتس تهیه و توسط 2K Sports منتشر شده و بر اساس انجمن ملی بسکتبال (NBA) ساخته شده است. این بیست و یکمین دوره در فرانشیز NBA 2K و جانشین NBA 2K19 است. آنتونی دیویس از لس آنجلس لیکرز یک ورزشکار برای نسخه معمولی این بازی است، در حالی که Dwyane Wade ورزشکار پوشش “Legend Edition” است.

nba 2k20

 

بازی NBA 2K20 در تاریخ 6 سپتامبر 2019 برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در 19 نوامبر 2019 برای Stadia منتشر شد.
NBA 2K20 به طور رسمی در پاییز سال 2018 با تاریخ انتشار تعیین شده برای 6 مه 2019 اعلام شد. اگرچه دیویس به عنوان عضوی از لیکرز در این بازی به نمایش در می آید، اما پیراهن عمومی را روی این پوشش می پوشد زیرا قبل از انتشار رسمی دیویس از نیو اورلئان پیلیکانز به لس آنجلس لیکرز منتشر شد. دیویس یکی از سه بازیکن حاضر در پوشش NBA 2K16 بود. هر سه نسخه بازی دارای جوایز از پیش سفارش بودند. این بازی برایStadia ، Microsoft Windows ، Nintendo Switch ، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد.

بازی NBA 2K20

 

Xbox One S و Xbox One X بسته های نسخه ویژه بازی را دریافت می کنند، که شامل بارگیری دیجیتالی NBA 2K20 نیز خواهد بود. نسخه محدودی از بازی نیز برای اندروید و IOS منتشر خواهد شد.

بازی NBA 2K20 ps4

 

داستان بازی NBA 2K20

داستان بازی NBA 2K20 یک بازی شبیه سازی بسکتبال است که مانند بازی های قبلی این سری، سعی در نمایش واقعی از انجمن ملی بسکتبال (NBA) دارد و همچنین در مقایسه با سری های قبلی پیشرفت هایی را نشان می دهد. بازیکن به طور عمده بازی های NBA را با بازیکنان و تیم های واقعی و یا سفارشی انجام می دهد. بازی ها از قوانین و اهداف بازی های NBA پیروی می کنند. چندین حالت بازی وجود دارد و بسیاری از تنظیمات قابل تنظیم هستند. حداکثر شش تیم گسترش می تواند در MyLeague و MyGM حالت ایجاد شود و از آنها استفاده گردد و این امکان وجود دارد که یک لیگ 36 تیمی داشته باشد و هر تیم قابل جابجایی و انتقال مجدد باشند.

game NBA 2K20 ps4

 

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. هوشنگ پغار

    بسکتبال عالیه وهم بازی فکریه و حس خوبی به شخص دست میده وقتی بازی میکنه بازیش سخته درسته ولی به مرور اوکی میشی
    دوست دارم وقتی سفارشم ثبت کردم کد مرسوله پستی واسم پیامک بشه و زود به پست بره که زود به دستم برسه خیلی ممنونم خسته نباشید