خرید بازی NBA 2K22 برای ps5 | قیمت بازی NBA 2K22 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

NBA 2K22

سازنده

Visual Concepts

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

نقد و بررسی خرید بازی NBA 2K22 برای ps5 | قیمت بازی NBA 2K22 برای پلی استیشن5

علاقه‌مندان بازی‌های ورزشی با خرید بازی NBA 2K22 برای ps5 می‌توانند دنیای بسکتبال را تجربه کنند.در دنیای واقعیت بسکتبال یکی از بازی‌های پرطرفدار و پر هیجانی است که عموما به آن علاقمندند. در بازی NBA 2K22 دو لیگ NBA و WNBA با یکدیگر مسابقه می‌دهند. جزئیات، فضای بازی و همچنین حرکات بازیکنان به گونه‌ای است که گیمر را سر شوق می‌آورد. سازنده بازی، استودیوی Visual Concepts بوده و به عنوان یکی از بازی‌های ورزشی جذاب سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

بررسی خرید بازی NBA 2K22 برای ps5

بازی  NBA 2K22 آپشن‌های مختلفی را در دسترس گیمرها قرار داده است تا بتوانند از طریق این بخش‌ها مهارت‌ها و توانایی‌های خود را بسنجند و به نمایش بگذارند. هر یک از این آپشن‌ها شامل بخش‌های زیر است.

MyTeam

یکی از آپشن‌هایی که خرید بازی ps5 به‌خصوص خرید بازی NBA 2K22 برای ps5 در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قابلیت شخصی سازی و انتخاب تیم مورد نظر است. در این بازی بخشی  با عنوان MyTeam وجود دارد که می‌توانید تیم دلخواه خود را از میان سایر تیم های برتر دنیا به راحتی انتخاب کنید.

MyCareer

در این بخش می‌توانید مراحل پیشرفت خود را به عنوان یک بازیکن برای تبدیل شدن به یک ستاره بسکتبال  NBA بررسی کنید.

MyGM و MyLeague

با استفاده از این آپشن‌ها و ورود به این بخش‌ها قادر خواهید بود که  مهارت‌های خود را به عنوان یک مربی به تیم دلخواه خود بیاموزید و یا به نمایش بگذارید.

ویژگی‌های بازی

شبیه سازی‌های واقع‌گرایانه

تاکتیک‌های تهاجمی، نوع حمله بازیکنان، دریبل زدن، پاس کاری در بازی  NBA 2K22 به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید مهارت های خود را به چالش بکشید. علاوه بر آن با خرید ps5 و استفاده از امکانات این کنسول، تجربه یک بازی ورزشی و مسابقه‌ای بیش از پیش احساس می شود.

شخصی سازی بازیکنان

خرید بازی NBA 2K22 برای ps5 این امکان را به شما می‌دهد تا بازیکن دلخواه خود را بسازید و یا مهارت‌های آن را ارتقاء دهید. چنین امکاناتی  با استفاده از فناوری‌های پیشرفته واقعاً حیرت انگیز است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.