خرید بازی NFS Payback | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Need for Speed payback

سبک بازی

ریسینگ

سازنده

Electronic Arts

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی NFS Payback | XBOX ONE

بازی NFS Payback یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که توسط Ghost Games ساخته شده و توسط Electronic Arts برایMicrosoft Windows ، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است. این بیست و سومین سری در سری بازی های Need for Speed است.

payback nfs

داستان بازی NFS Payback

بازی NFS Payback یک بازی مسابقه ای است که در یک محیط باز جهانی از Fortune Valley ساخته شده است. این بازی بر «رانندگی اکشن» متمرکز است و سه شخصیت قابل پخش (هر یک با مهارت های مختلف) با هم کار می کنند تا فیلم اکشنی مانند سکانس ها را پدید آورند. در مقایسه با بازی قبلی، یک چرخه شبانه روزی 24 ساعته نیز دارد.

برخلاف نیاز به راه اندازی مجدد برای سرعت 2015، Payback شامل حالت تک نفره آفلاین است.

payback

بازی NFS Payback (نیاز به سرعت):  دارای 74 وسیله نقلیه است که دارای محتوای قابل بارگیری است. تویوتا، اسکوین و فراری به دلیل مشکلات صدور مجوز در این بازی حضور ندارند. با این حال، Subaru BRZ در بازی ظاهر می شود. استون مارتین، آئودی، بیوک، جگوار، کوهنیگگز، لندرور، عطارد، مینی، پاگانی و پلیموت بازگشت خود را پس از غیبت در سری بازی های سال 2015 باز می یابند، در حالی که آلفا رومئو، اینفینیتی، مینی و پونتیاک از طریق محتوای قابل بارگیری قابل افزوده شدن هستند.

بازی nfs payback

تایلر «تای» مورگان (جک درگز)، شان «مک» مک آلیستر (دیوید آژالا) و جسیکا «جس» میلر (جسیکا مادسن) بخشی از خدمه در سیلور راک، فورچون ویل به همراه دوست و مکانیک راوییندرا هستند. تایلر با قرار گرفتن به عنوان راننده آزمایشی، با موفقیت سرقت اتومبیلی را انجام و از پلیس فرار می کند. با این حال، هنگامی که او به نقطه سقوط می رسد، در می یابد که راو را به بیرون زده است. لینا ظاهر می شود و نشان می دهد كه تایلر و خدمه وی را تنظیم كرده اند تا سقوط را برای ماشین دزدیده شده رقم بزنند و او را فراری می دهد و آنها را به نیروی پلیس لو می دهد. تایلر پلیس را از خدمه خود دور می کند و به The Gambler می رود که ماشینش را عقب می خواهد. با فهمیدن اینکه لینا به هر دو خیانت کرده است، وایر عصبانی است و تصمیم می گیرد تا تایلر را دستگیر کند، اما نظر خود را تغییر می دهد و از او می خواهد که با او بیاید تا بتواند از دستگیری در امان بماند.

nfs payback

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.