خرید بازی pes 22 برای ps4 | قیمت بازی pes22 برای ps4

(1 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 10 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

2022

تعداد بازیکن

یک الی چهل نفر

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

مالتی پلیر - آنلاین

2 الی 4 نفر آفلاین، 2 الی 22 نفر آنلاین

سازنده

KONAMI

آنلاین

دارد

نقد و بررسی خرید بازی pes 22 برای ps4 | قیمت بازی pes22 برای ps4

بازی PES 2022 محصول شرکت کونامی است که برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 ساخته و پرداخته شده است. از آنجایی که بازی‌های ورزشی به‌خصوص فوتبال طرفداران بسیاری را شامل می‌شود، این بازی نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. علاقمندان می‌توانند خرید بازی pes 22 برای ps4 با قیمتی باور‌نکردنی از سایت معتبر تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه نمایند و از این بازی جذاب و هیجان انگیز لذت ببرند. در سال گذشته شرکت کونامی فقط به عرضه یک محصول به روز رسانی شده از بازی PES 2021 اکتفا کرده بود. اما اکنون شاهد یک بازی توسعه یافته با امکانات بسیار جذاب از بازی PES 2022 روبرو هستیم.

انتشار بازی eFootball و تریلر  pes 22

آخرین اطلاعات بازی از سوی شرکت کونامی مبنی بر آن است که این کمپانی ژاپنی نام  eFootball را جایگزین نام Pro Evolution Soccer نموده است. تازه ترین نسخه مجموعه بازی‌های  PES 2022 یا همان eFootball نیز در پاییز سال ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم های پلی استیشن۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر و عرضه می‌شود. علاقمندانی که در صدد خرید PS4 هستند می‌توانند از جذابیت های این بازی پرطرفدار فوتبالی بهره‌مند شوند. خرید بازی pes 22 برای PS4 امکانی را برای گیمر مهیا می‌کند تا بتواند به فضای ملموس و شبیه سازی شده بازی‌های فوتبال و انتخاب بهترین تیم‌های پرطرفدار لیگ اروپا، برای اجرای بازی‌ها دسترسی داشته باشد.

تیم های بازی pes 22

از جمله تیم‌های شاخصی که در بازی pes 22 برای پلتفرم PS4 فراهم است می‌توان به تیم‌های بارسلونا، منچستر یونایتد، یوونتوس و همچنین بایرن مونیخ اشاره کرد. فضای بازی شبیه سازی شده به گونه‌ای است که گیمر در حین بازی خود را در یک فضای حقیقی و ملموس حس می‌کند. برای خرید بازی  pes 22 برای ps4 می‌توانید به صفحه فروش بازی در سایت معتبر تهران پی اس مراجعه نمایید و از سایر خدمات آن بهره‌مند شوید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. اکبر

    گرونه

    • شقایق نریمان

      سلام! ناموجود نوشته شده.