خرید بازی pes 22 برای PS5 | قیمت بازی پس 22 برای ps5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 19 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

آنلاین

2 الی 4 نفر آفلاین، 2 الی 22 نفر آنلاین

تاریخ عرضه

2021 میلادی

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

سازنده

KONAMI

سبک بازی

ورزشی

مالتی پلیر - آنلاین

دارد

نقد و بررسی خرید بازی pes 22 برای PS5 | قیمت بازی پس 22 برای ps5

بازی pes 22 برای PS5 ساخته شرکت کونامی، از جمله بازی‌های پرفروش و محبوبی است که در‌ واقع بازی شبیه سازی شده فوتبال است. دو استودیوی ساخت بازی EA Sports و Konami، در ارائه بهترین گیم پلی در رقابت تنگاتنگی هستند. با توجه به تلاش هر دو استودیو، بازی PES توانسته با خلق فضای ملموس و شبیه سازی شده، برتری خود را در قیاس با بازی FIFA به اثبات برساند و از آن پیشی بگیرد. گفتنی است که PES 2021 در سال پیش عرضه نشد و شرکت کونامی خبر از انتشار نسخه پیشرفته‌تر و گسترده‌تر آن یعنی PES ۲۰۲۲ را داد. با توجه به آنکه هر ساله در ماه سپتامبر شاهد  رونمایی و معرفی بازی‌های جدیدترین بودیم، رونمایی و انتشار بازی PES ۲۲ نیز با تغییرات به روز تری قدم در صنعت بازی‌های دیجیتالی خواهد گذاشت. با انتشار بازی، علاقمندان می‌توانند خرید بازی PES 22 برای PS5  را با قیمتی بسیار پایین از سایت تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه نمایند.

ویژگی‌های بازی pes22

طراحی گرافیکی بازی  pes 22 کاملاً جدید و مبتنی بر نسل نهم بازی‌های دیجیتالی است. از دیگر ویژگی‌های خرید بازی pes 22 برای ps5 که توجه اغلب گیمرها را بر می‌انگیزاند، عدم توانایی تشخیص واقعیت و یک بازی دیجیتالی است. به عبارتی فضای گرافیکی بازی به گونه‌ای ساخته و پرداخته شده است که کاربر قادر نخواهد بود میان واقعیت و یک بازی ویدیویی تمایزی قائل شود. اگر چنانچه در صدد خرید ps5 هستید، منظر خبرهای غیرمنتظره ای از نسخه بازی PES 2022 باشید.

شرایط لایسنس تیم ها در بازی  pes 22

زمانی که بحث درباره تیم‌های سوپر لیگ اروپا بالا گرفته بود، در رابطه با اضافه شدن تیم‌های این چنینی به بازی pes 22 حدسیاتی زده شده بود. از سوی دیگر با توجه به رقابت شرکت‌های کونامی و الکترونیک آرتز برای تصاحب کردن لایسنس تیم‌ها، می‌توان این چنین بیان کرد که یقیناً  از میان تیم‌های در نظر گرفته شده، تیم ناپولی به بازی  pes 22 اضافه خواهد شد. همچنین ۸۵ درصد تیم‌های لایسنس شده در نسخه قبلی نیز در این بازی نیز خواهند بود. بدین ترتیب خرید بازی pes 22 برای ps5 امکانات تازه‌تری را در اختیار گیمر قرار خواهد داد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.