خرید بازی Rage 2 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Rage 2

سبک بازی

شوتر اول شخص

سازنده

Bethesda Softworks

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Rage 2 | PS4

بازی Rage 2 یا همان ریج 2 جزء بازی های ویدیویی در سبک اکشن و تیراندازی است که در سال 2019 میلادی توسط استودیو آوالانچ و اید سافت ویر طراحی و عرضه شده است. این بازی برای پتلفرم های مایکروسافت ویندوز، اکس باکس وان وپلی استیشن 4 قابل اجرا بوده و به صورت تک نفره و اول شخص انجام می گیرد.
ریج 2 جزء بازی های جذاب و پرهیاهوی دنیای بازی های رایانه ای و ویدیویی بوده و در اردیبهشت سال سال 1398 در دنیا عرضه شده است.

بازی rage 2

داستان بازی Rage 2

در این بازی که دنباله ی نسخه ی اول محسوب می شود شما دنیای آخرالزامان را می بینید و قصه از آنجایی شروع می شود که در سال 2029 سیاره ای با زمین برخورد کرده و زمین و تمدن روی آن در حال نابودی است.
با این اتفاق دنیا پراز آشوب و ستیز شده و افراد سودجود و خلافکار زمین را به مکانی ناامن تبدیل می نمایند. در این دوران فرقه ای به نام Authority انسان ها را تبدیل به موجودات جهش یافته کرده و آزمایشات متعددی را برروی آن ها انجام می دهند.

بازی rage 2 ps4

در این داستان شخصی به واکر که همان گیمر و شخص اول بازی است کل روند بازی را در اختیار دارد. واکر در واقع آخرین بازمانده و رنجر بازی بوده و وظیفه دارد به کمک هم گروهی هایش دشمنان و یا به اصطلاح خرابکارها را از منطقه ای که در آن است بیرون نماید.
در بازی rage 2 پناهگاه های زیرزمینی برای حفظ نسل انسان ساخته می شود تا از انقراض انسان ها جلوگیری بعمل آورند اما متاسفانه مشکلات عدیده ای به وجود می آید اما واکر به کمک یک دانشمند به نام کواسیر اقدامات بسیار مفیدی برای احیای زمین که هم اکنون تبدیل به یک صحرای خشک و داغ شده است انجام می دهند و کم کم سرسبزی و جنگل را بر روی زمین مشاهده می-کنیم.
بازی مزبوردارای گرافیک بالا با تصاویر بسیار هیجان انگیز و صحنه های خارق العاده بوده و شما رانندگی، سرعت و خشونت را یکجا در این بازی تجربه خواهید کرد.

بازی rage 2 پی اس 4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.