خرید بازی Rainbow six | PS4

(2 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Rainbow six

سبک بازی

شوتر اول شخص

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره آنلاین تا 8 نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Rainbow six | PS4

بازی Rainbow six در سال 1999 تا 2000 طراحی و تنظیم شده است. Rainbow six یک بازی چند ملیتی ضد تروریسم است که به تازگی ایجاد شده و از سربازان نخبه کشورهای ناتو، برزیل، اسپانیا، اتریش، سوئد، استرالیا، روسیه و اسرائیل تشکیل شده است. برای رفع مشکل رو به رشد تروریسم بین المللی مدیر سازمان جان کلارک است و رهبر تیم دینگ چاوز است. اصطلاح «Rainbow six» به مدیر سازمان، جان کلارک اشاره دارد.

PS4_rainbow six

داستان بازی Rainbow six

پس از افتتاح بازی Rainbow six، این بازی خود را در حال پاسخ به یک سری از حملات تروریستی به ظاهر بی ربط توسط گروه ققنوس، یک سازمان اکولوژیک رادیکال می داند. در طول تحقیقات خود، rainbow six توسط John Brightling، رئیس شرکت قدرتمند بیوتکنولوژی Horizon Inc. مورد کمک و مشاوره قرار می گیرد.

با این حال، Rainbow six سرانجام می آموزد که گروه ققنوس در واقع جبهه ای برای خود Horizon Inc است. کمپانی برایتینگلینگ در حال توسعه یک سویه بسیار واگیر ویروس ابولا به نام برهما است که اقتباسی از سویه ای که باعث کشتار گاوهای آفریقای مرکزی با توانایی کشتن هر انسانی در کره زمین است. به منظور محافظت از طبیعت مادر، جان برایتون قصد دارد بسیاری از نژاد

rainbow_six_siege

بشر را بکشد، تنها تعداد معدودی از برگزیدگان برایتینگ را که دوباره ظهور می کنند و سیاره را به یک مدینه فاضله و سازگار با محیط زیست تبدیل می کنند، نجات دهد. وی برای دستیابی به این هدف، از حملات تروریستی برای ایجاد ترس از تروریسم استفاده کرده است که پس از آن به منظور دستیابی به یک قرارداد امنیتی برای شرکت امنیتی خصوصی خود در بازی های المپیک، از آن بهره برداری کرد. برنامه برایتینگ برای پرسنل امنیتی وی این است که ویروس را در این بازی ها آزاد کنند و آن را در همه کشورهای جهان پخش نمایند.

Rainbow six موفق به جلوگیری از انتشار ویروس در المپیک می شود، اما برایلینگ و همکارانش به تأسیسات Horizon Ark خود در جنگل برزیل عقب نشینی می کنند، از آنجا که آنها در ابتدا برنامه ریزی کرده بودند تا هولوکاست جهانی را از بین ببرند. Rainbow six به تأسیسات نفوذ می کند و همه همکاران Brightling را کشته و خود Brightling را نیز اسیر می کند.
بازی rainbow six مبارزات انتخاباتی را تشکیل می دهد که یک سری سناریو است و نقشه در پیش نویس ماموریت هر سناریو پیش می رود. تلفات ناشی از یک مأموریت دائمی است، بنابراین نمی توان از آن مرحوم در مأموریت های بعدی استفاده کرد. در نتیجه، بسیاری از بازیکنان مأموریت هایی را که از لحاظ فنی موفقیت آمیز هستند صرفاً برای کاهش تلفات، مجدداً بازی می کنند.

rainbow six game

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 2 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. امیرعلی

    سلام ببخشید بازی موجوده

    • آریامنش

      سلام. بله موجوده

  2. علیرضا

    سلام این بازی در ps5 اجرا میشه ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله اجرا می شود.