خرید بازی Ratchet and Clank برای ps5 | قیمت بازی رچت و کلنک برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Ratchet and Clank

تعداد بازیکن

1

تاریخ عرضه

۲۱ خرداد ۱۴۰۰

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی

سازنده

Insomniac

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Ratchet and Clank برای ps5 | قیمت بازی رچت و کلنک برای پلی استیشن5

بازی Ratchet and Clank تولید استودیوی اینسامنیاک گیمز Insomniac Games است. این بازی را می‌توان جدیدترین تولید این استودیو دانست. استقبال از این بازی و اجرای آن برای کنسول ps5 از سوی گیمرها بسیار بالاست. به قول سازندگان این بازی شاید تولید Ratchet and Clank برای کنسول ps5 نشان‌دهنده عمل‌کرد سخت افزاری بی‌نظیر این دستگاه باشد. در نتیجه قبل از آنکه به فکر خرید بازی Ratchet and Clank برای ps5 باشید، ما به شما خرید ps5 را توصیه می‌کنیم.

نسخه جدید بازی Ratchet and Clank

اگر نسخه اول بازی Ratchet and Clank را دیده باشید به راحتی متوجه تغییرات گرافیکی نسخه جدید خواهید شد. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و در همان زمان خرید بازی Ratchet and Clank مورد توجه هواداران قرار گرفت. خرید بازی ps5، و استفاده از تنوع بازی‌های این کنسول، نسل جدیدی از دنیای بازی‌های ویدیویی را برای گیمرها به تصویر درمی‌آورد.

مشخصات گیم پلی بازی

طراحی گیم‌پلی بازی Ratchet and Clank مانند نسخه اول در قالب سه بعدی است. از جمله جذابیت‌های جدید در این بازی، جا به جایی شخصیت‌های داستان در چند فضای متفاوت است.

شخصیت  Clank

در این مجموعه همچنان با‌شخصیت دوست‌داشتنی یعنی Clank همراه هستیم.  این شخصیت رباتی گیمر را در تمامی نبردها همراهی می‌کند. گیمرها قادر خواهند بود با استفاده از امکانات کنترلرDualSense از تمامی جذابیت‌های نسخه جدید بهره‌مند شوند.

تغییرات بازی

فضای بازی و دریچه‌ها

درگیم پلی این نسخه ما شاهد آن هستیم که کاملاً روزنه‌های مرتبط با نقاط مختلف بازی نظیر سیاره‌ها و سایر ابعاد آن به روزرسانی شده است. قابلیت بالای کنسول ps5 این امکان را به گیمرها می‌دهد تا در کسری از ثانیه و به سرعت در فضای بازی جابه جا شوند.

کفش‌های گرانشی

از دیگر تغییرات بازی وجود کفش‌های گرانشی است که در سرعت عمل‌کرد گیمرها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. وجود تغییرات این چنینی سبب شده تا خرید بازی  Ratchet and Clank برای ps5 به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شود.

استفاده از سلاح‌های گوناگون و خلاقانه

می‌توان استفاده از ابزار جدید را یکی دیگر از تغییرات فاحش بازی  Ratchet and Clank دانست. در‌واقع استراتژی استفاده از اسلحه ها در نسخه جدید بازی تغییر کرده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.