خرید بازی Resident Evill 2 Remake | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Resident Evill 2 Remake

سبک بازی

شوتر سوم شخص – اکشن ماجراجویی

تعداد بازیکن

تک نفره

سازنده

capcom

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Resident Evill 2 Remake | PS4

مفهوم زامبی و این سبک از بازی‌ها اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط شینجی میکامی مطرح شد. بازی Resident Evill 2 Remake که یک باز سازی از نسخه اصلی آن یعنی پلی استیشن ۱ می باشد شرکت کپکام به خوبی آن را ارئه داده است و نقد های خوبی از منتقدین دریافت کرده اند. بازی RE2 پلی استیشن ۱ در مقایسه با نسخه ریمیک این بازی تفاوت‌های زیادی مانند معما های بیشتر تا باس های بازی داشته است مهمترین ویژگی این بازی ترس در بقا می‌باشد که در نسخه های ۱ تا ۳ این حس می‌شود یعنی وقتی زامبی ای هم وجود ندارد ترسی دائم وجود دارد اما در نسخه های ۴ به بعد فقط ترس از روبرو شدن با زامبی ها را حس میکنید.

ResidentEvil2بازی

داستان بازی Resident Evill 2 Remake

ماجرا درباره ۲ ماه پس از نسخه اول می باشد. Lion kandi که اولین روز است به عنوان افسر پلیس مشغول به کار است که به بدترین روز کار آن تبدیل می شود. از طرفی دیگر Keller fild که در جستجو برادر خود Criss fild است و Lion خیلی زودتر از آنکه فکر کنید با زیمبی ها درگیر می‌شود و خود را به اداره پلیس راکونسیتی می رساند. Lion بعد از آشنایی با مامور FBI یعنی Ada wang یکی از با پرستیژترین سخصیت های این سری است حقایقی درباره شرکت Umbrella و G-virus متوجه می‌شود و زمانی که Lion دختر بی گناهی را می بیند که توسط پدرش کشته می شود تصمیم می گیرد در کنار Ada wong شرکت Umbrella را نابود کنند

Resident-evil 2-ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.