خرید بازی returnal برای ps5 | قیمت بازی ریترنال برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

وزن

800 g

ابعاد

25 × 15 × 25 cm

حجم بازی

56GB

سبک بازی

شوتر – روگ لایک

تعداد بازیکن

1

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

سازنده

Housemarquee

تاریخ عرضه

۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

نقد و بررسی خرید بازی returnal برای ps5 | قیمت بازی ریترنال برای ps5

بازی returnal در استودیو قدرتمند Housemarque در زیرژانر روگ لایک ساخته شده است. ای بازی فقط برای کنسول نسل 9 یعنی به صورت انحصار برای ps5 در تاریخ 10 اردیبهشت 1400 عرضه گردید تا با خرید بازی returnal تجربه جدید در سیاره ناشناخته ای داشته باشید.

چیزی که کامل مشخص می باشد این است که المان های به کار رفته در بازی ریترنال با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد. اما سوال اینجا می باشد که چه خلاقیتی به کار رفته است تا این بازی این قدر جذاب شده است! برای پاسخ این پرسش حتما داستان بازی را مطالعه کنید.

این بازی را می توانید به صورت آفلاین در قسمت نصب بازی ps5 ، نصب کنید.

شخصیت اصلی بازی returnal

طبق پیشبینی های گذشته ای که توسط تهران پی اس شده بود، شخصیت اصلی بازی زنی به نام سلین (Selene) می باشد. سلن ماموری بسیار دقیق و وظیفه شناسی است. ماموریت هایی که به سلن داده می شود بدون هیچ کم و کاستی و بدون هیچ وقفه ای انجام می شد. تا اینکه برای اولین بار مجبور به این شده که تصمیمی دیگر بگیرد تا بتواند از سیاره Atropos با سلامت روحی و روانی کامل بیرون بیاید. شاید تا اینجای توضیحات جذب شده اید تا خرید بازی ps5 یعنی خرید بازی returnal را به سرعت انجام دهید اما هنوز داستان اصلی بازی مانده است!

برای انجام این بازی در ابتدا باید خرید ps5 را انجام دهید. برای مشاهده کلیک کنید.

خرید بازی returnal و داستان آن

داستان این بازی ژانر علمی-تخیلی دارد که از دید سوم شخص بازی را انجام می دهید. اما تا زمانی که قسمت هایی از بازی که مربوط به سیاره سلن یعنی زمین است، دوربین به طور اول شخص می شود تا سلن در خاطرات خود بتواند وارد خانه خود شود. در ابتدا که او در سیاره اتراپاس سقوط میکند، این سیاره به نظر سالیان سال است که متروکه و خالی از سکنه می باشد. ولی هنوز موجودات بیگانه ای وجود دارد تا بتوانید بیشترین لذت را از بازی شوتر ببرید.

مهمترین چیزی که برای این شخصیت اتفاق میوفتد، در این سریال مرگ معنی ندارد. یعنی اگر در بازی کشته شوید، مجدد به چند دقیقه بعد از سقوط فضاپیما برمیگردید و مراحل متفاوتی اما داستان اصلی را دنبال میکنید. در ابتدای بازی سلن یک سیگنال عجیبی به دریافت میکند و تصمیم میگیرد که یه سمت آن سیگنال راهی شود تا با چالش ها روبرو شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.