خرید بازی Ride 4 برای ps5 | قیمت بازی راید 4 برای پلی استیشن 5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Ride 4

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

سازنده

Milestone

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

نوع

Blu-ray

نقد و بررسی خرید بازی Ride 4 برای ps5 | قیمت بازی راید 4 برای پلی استیشن 5

طرفداران مسابقه‌های سرعتی موتور سواری، شما می‌توانید گیم پلی جذاب و خاص Ride 4  را تجربه کنید. علاقه‌مندان با خرید بازی ps5، آخرین و جدیدترین ورژن بازی‌های سرعتی می‌توانند از سری بازیهای ریسینگ لذت ببرند. از آنجایی که تعداد بازی‌های موتور سواری و مسابقات سرعتی معدود و کم هستند، خرید بازی Ride 4 برای ps5 را از دست ندهید. این بازی به عنوان یکی از بهترین و مهیج ترین بازی‌های  سال ۲۰۲۰ در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. این بازی علاوه بر پلتفرم ps5، با پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی اسیتشن ۴ و مایکروسافت ویندوز سازگار است. اما با توجه به قابلیت‌های ویژه پلی استیشن ۵، برای اجرای این بازی مهیج ما به شما خرید ps5 را توصیه می‌کنیم.

بررسی خرید بازی Ride 4 برای ps5

معمولاً بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای با استقبال بسیار زیادی همراه است. آخرین ورژن بازی Ride 4 برای کنسول‌های نسل نهم شرکت سونی آماده شده که گیمرها می‌توانند از قابلیت‌های ویژه کنترلر دوال سنس استفاده کنند. استودیوی Milestone با تولید و انتشار این بازی مهیج، بسیاری از علاقمندان بازی‌های سرعتی را به خود جذب کرده است و همین موضوع باعث موفقیت این استودیو شد.

ویژگی‌های بازی

استفاده از قابلیت شخصی سازی برای ساخت موتور سیکلت دلخواه، بهره‌مندی از هوش مصنوعی قابل توجه در بازی، صدای سه بعدی، سیستم پویای آب و هوا، فضا و اتمسفر قابل لمس و مواردی از این قبیل دست به دست هم می‌دهد تا سبب درخشان تر شدن بازی جذاب  Ride 4 شود.

گیم پلی

طراحی گیم پلی بازی به گونه‌ای است که کاربران قادر خواهند بود تا با سلیقه شخصی خود، موتور سیکلت دلخواه خود را شبیه سازی کنند. فناوری هوش مصنوعی به کار رفته در بازی سبب پیشرفت مهارت و تجربه رانندگان شده و می‌توانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. طراحی گرافیکی بازی، شبیه سازی‌های واقع گرایانه، حرکات قابل توصیف رانندگان و اتمسفر بازی به گونه‌ای است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. خرید بازی Ride 4 برای ps5 برای تمامی گروه‌های سنی مناسب بوده و شرایط خاصی را شامل نمی‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.