خرید بازی Rims Racing برای ps5 | قیمت بازی Rims Racing برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Rims Racing

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تعداد بازیکن

تا 8 نفره

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

سازنده

Nacon, BIGBEN INTERACTIVE

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Rims Racing برای ps5 | قیمت بازی Rims Racing برای پلی استیشن5

با توجه به طیف متنوعی از خرید بازی ps5 در قالب ژانر مسابقه‌ای و ورزشی، خرید بازی Rims Racing برای ps5 به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موتورسواری شناخته شده است. اجرای این بازی از سوی استودیوی RaceWard Studio تولید و برای پلتفرم ps5 سازگار می‌باشد. بازی  Rims Racing در دسته بندی بازی‌های مسابقه‌ای و شبیه سازی شده قرار می‌گیرد و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است.

بررسی بازی  Rims Racing

مسابقات موتور سواری یکی از پرطرفدارترین مسابقاتی  است که اغلب افراد از آن استقبال می‌کنند. در این بازی تنها برد در پیست مسابقه مطرح نیست. بلکه شما بایستی تمامی عناصر تاثیرگذار در روند مسابقه را مانند  زاویه چرخش حرکت موتور، مسیر مسابقه، میزان اصطکاک و مواردی از این قبیل را مورد ارزیابی قرار دهید.

 نحوه انتخاب موتور سیکلت

خرید بازی Rims Racing برای ps5 این آپشن را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید از میان هشت موتورسیکلت برتر جهان، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. طراحی موتور سیکلت‌ها به گونه‌ای است که حس واقعی مسابقه را به بیننده انتقال می‌دهد. با خرید ps5 و بهره‌مندی از صدای سه بعدی، پردازنده گرافیکی قدرتمند و همچنین عملکردهای بی‌نظیر کنترلر دوال سنس، حس هیجان در روند بازی بیش از پیش به گیمر القاء می‌شود.

سیستم فنی و مکانیکی موتور سیکلت

در بازی  Rims Racing این امکان به شما داده می‌شود که بتوانید قطعات موتور سیکلت را از یکدیگر مجزا کرده و در انبار شارژ کنید. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود عمل‌کرد فنی موتور سیکلت خود را تقویت کرده  و کاملاً با سیستم مکانیکی موتور سیکلت آشنا شوید.

بررسی موتور سیکلت

شما می‌توانید با خرید بازی Rims Racing برای ps5، قبل از اجرای هر مسابقه سیستم فنی موتور سیکلت خود را مانند فشار تایر، میزان حرارت لنت ترمز، ساختار و همچنین تنظیمات آن را مورد بررسی قرار دهید. یکی از ویژگی‌های شاخص بازی  Rims Racing، آن است که کاملاً در آن شبیه سازی‌های واقع گرایانه، قوانین مسابقه اعم از نوع پیست موتور سواری، طراحی موتور سیکلت‌ها، قوانین فیزیک، مکانیک و مواردی از این قبیل رعایت شده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.