خرید بازی rocket league | PS4

(1 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

مشخصات فنی

نام بازی

rocket league

سبک بازی

ریسینگ

سازنده

TT Game

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی rocket league | PS4

این بار می خواهیم درباره  ی بازی rocket league که یکی از بازی های برتر ویدیویی در دنیا و دریافت کننده ی جایز ه ی بازی های رایانه ای بفتا اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم.
این بازی توسط کوری دیوس در سال 2015 برای پلتفرم هایی مانند پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز و در سال 2017 برای کنسول نینتندو سوئیچ و در سال 2016 برای کنسول های لینوکس، مک او اس، اکس باکس وان و غیره طراحی و ساخته شده است.

rocket-league

بازی rocket league دارای ژانر ورزشی و مسابقه ای طراحی شده و برای سنین بالای 3 سال مناسب است و آن را به شکل تک نفره و چندنفره می توان اجرا کرد.
این بازی جزء بازی های پرطرفدار و محبوب در دنیا بوده و توانسته است تا چندین جایزه را دریافت نموده و در حال حاضر نیز بیش از 20 میلیون نفر کاربر فعال و حرفه ای دارد.

داستان بازی rocket league

در این بازی دو تیم که از چهار بازیکن تشکیل می شود که روبه روی هم قرار می گیرند و برای پیروزی تلاش می کنند. داستان بازی فوتبال ماشینی ست که بازیکنان آن مجهز به خودروهای سریع بوده و بایستی تلاش نمایند تا به کمک آن ها توپ را وارد دروازه ی حریف نمایند.
این بازی را می توان به صورت آنلاین یا آفلاین در دو حالت تک نفره و چندنفره اجرا نمود. آپدیت های بازی این قابلیت را برای بازی مزبور مهیا ساخته است که قوانین بازی را تغییر داده و می توان هاکی روی یخ یا بسکتبال نیز به بازی اضافه گردد.

rocket league ps4

بازیکن rocket league کنترل یک خودروی موشکی را بر عهده داشته و قصد دارد تا توپ بزرگی را وارد دروازه ی حریف نماید. تایم انجام مسابقات این بازی 5 دقیقه ای بوده و در صورت مساوی شدن دو تیم از قانون گل طلایی می توان بهره جست تا برنده ی بازی مشخص گردد.
با آپدیتی که در سال 2016 صورت گرفت امکان به اشتراک گذاشتن بازی با دیگر بازیکنان را مهیا کرده است.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. Leticia

    واقعا بازی چند نفره ی عالی می باشد.