خرید بازی Rustler برای ps5 | قیمت بازی Rustler برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Rustler

تعداد بازیکن

1

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سبک بازی

اکشن, مبارزه ای

سازنده

Jutsu Games

نقد و بررسی خرید بازی Rustler برای ps5 | قیمت بازی Rustler برای پلی استیشن 5

بازی  Rustler در ژانر مبارزه‌ای، تیراندازی و ماجراجویی مناسب برای رده سنی بالای ۱۸ سال است. این بازی از سوی شرکت Jutsu Games توسعه یافته و از سوی استودیوهای Jutsu Games, Modus Games در بازار منتشر شده است. اگر چنانچه طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای و اکشن هستید، خرید بازی Rustler برای ps5 انتخاب بسیار مناسبی است.

خرید ps5

اجرای بازی  Rustler با پلتفرم ps5 سازگار بوده و به همین جهت به شما خرید ps5 را توصیه می‌کنیم. با توجه به قابلیت‌های ویژه پلی استیشن ۵، کاربران می‌توانند از فناوری‌های پیشرفته این کنسول مانند صدای سه بعدی، کنترلر دوال سنس و همچنین عمل‌کرد سخت افزاری قدرتمند بهره‌مند شوند.

پلتفرم‌های سازگار برای اجرای بازی  Rustler

علاوه بر پلی استیشن ۵، اجرای بازی  Rustler با پلتفرم‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز و همچنین نینتندو سوییچ سازگار است. با وجود این ، خرید بازی ps5 و اجرای آن با پلی استیشن ۵، تجربه‌ای به یاد ماندنی و استثنائي را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

داستان بازی  Rustler

فضای بازی Rustler، یک نمای ایزومتریک و یا جهان باز را به نمایش می‌گذارد.  علاوه بر آن گیم پلی بازی، زمان بازی را به قرون وسطی منتقل می‌کند. شخصیت اصلی داستان مردی است که در زمان تولد، والدینش تمایلی به نام گذاری او نداشتند. آنچه که محوریت داستان حول آن می‌چرخد، نمایش سیستم بی‌عدالتی فئودالی، به تله انداختن جادوگران و تجربه موقعیت‌های مختلف است.

جزئیات داستان بازی Rustler

خرید بازی Rustler برای ps5 این امکان را برای کاربران مهیا می‌کند تا بتوانند با شوالیه‌های نادان روبرو شوند. علاوه بر آن در جریان بازی ماموریت‌هایی بر عهده گیمر است که بایستی آن ماموریت‌ها را به اتمام برساند.

ویژگی‌های بازی

استفاده از انواع سلاح‌های سرد مانند شمشیر، کمان زهی و همچنین روبرو شدن با جنگجویان مختلف از جمله ویژگی‌های جذاب بازی به شمار می رود. علاوه بر آن فضای طنز بازی در برخی از موقعیت‌ها نیز باعث نشاط و هیجان بیشتر گیمر می‌شود. در مجموع خرید بازی Rustler برای ps5 ، به عنوان یکی از بازی‌های پرفروش و محبوب در میان گیمرهای حرفه‌ای شناخته شده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.