خرید بازی Shadow of the Tomb rider | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Shadow of the Tomb rider

سبک بازی

اکشن ماجراجویی – مخفی کاری – پازل

سازنده

Crystal Dynamics

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

آنلاین

ندارد

نقد و بررسی خرید بازی Shadow of the Tomb rider | PS4

بازی Shadow of the Tomb rider متعلق به شرکت اسکوئر انیکس بوده و ژانر آن اکشن و ماجراجویی می باشد. این بازی توسط شرکت کریستال داینامیکس ساخته شده و در سال 2017 انتشار یافته است.این بازی را می توان در حالت های تک نفره و یا چند نفره بازی کرد و همانند دیگر بازی های معرفی شده برای پلتفرم های ps4، ps3 و اکس باکس وان قابل اجرا است.

Shadow-of-the-Tomb-Raiderبازی

بهتر است بدانید که بازی توم ریدر تاریخچه ای قدیمی داشته و بیش از 23 سال می شود که در بین طرفداران خود جا باز کرده است. این بازی جزء برترین و اکشن ترین بازی های ویدیویی و رایانه ای بوده و روز به روز سیر تحول بازی چشم گیرتر می شود.بازی توم ریدر در ابتدا جهت بازی در کنسول  ps1 طراحی شد و از آن موقع تا به حال 11 نسخه از آن برای سری بازی های مختلف در دنیا انتشار یافته است. جالب است بدانید که این بازی توانسته است در این مدت بیش از 63 میلیون نسخه را از بازی را به فروش برساند.

بازی tomb rider

داستان بازی Shadow of the Tomb rider

داستان بازی Shadow of the Tomb rider از زمانی شروع می شود که وقایع مربوط به توطئه ی توم ریدر ظهور می کند و در این جا شخصیت اصلی داستان لارا کرافت که در واقع یک باستان شناس می باشد قدم به سرزمین آمریکای لاتین می نهد. هدف از سفر لارا کرافت به این منطقه پیدا نمودن بقایای مایایی است که متعلق به پدر مرحومش است. او در این بازی موانع مختلفی را پشت سر گذاشته و با حل معماهای گوناگونی که وجود دارد دنبال گنج های گمشده می گردد. البته در این داستان تثلیت به کمک بقایای مایای می خواهد تا دنیا را بازسازی کند اما لارا کرافت با سازمان نظامی تثلیت مبارزه می کند.

Shadow-of-the-Tomb-Raider

در این بازی هدف لارا در مبارزه هایی که انجام می دهد، این است تا پیش گویی صورت گرفته و مربوط به آخرالزمان را تغییر دهد و تلاش می کند تا دنیا را از وقایع فاجعه آمیزی که قرار است اتفاق بیفتد نجات دهد.

shadow-of-the-tomb-raiderبازی

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.