خرید بازی Shadow of War | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Shadow of War

سازنده

Interactive Entertainment

سبک بازی

نقش آفرینی

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Shadow of War | XBOX ONE

بازی Shadow of War یک بازی ویدیویی است که توسط Monolith Productions ساخته شده و توسط برادران وارنر Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی دنباله سری بازی Middle-earth 2014: Shadow of Mordor است و در 10 اکتبر 2017 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

بازی show of war

داستان بازی Shadow of War

Shadow of War روایت بازی قبلی را ادامه می دهد، که بر اساس افسانه J. R. R. Tolkien ساخته شده است و بین وقایع The Hobbit و Lord of Rings نقش آفرینی می کند. این بازی نیز مانند نسخه قبلی خود از اقتباس های فیلم The Hobbit و Lord of Rings به کارگردانی پیتر جکسون الهام گرفته است. این بازیکن داستان طالبان را اجرا می کند که با به اشتراک گذاشتن بدن تالیون به بازی ادامه می دهد، زیرا آنها حلقه جدیدی از قدرت را برای جمع آوری یک ارتش برای جنگ با سائرون تشکیل می دهند.

خرید بازی shodow of war

این بازی بر پایه “سیستم Nemesis” معرفی شده در Shadow of Mordor است که به Talion اجازه می دهد تا از چندین نژاد از سرزمین میانه، از جمله ارووكس و اولوگس پیروی كند و راهكارهای پیچیده ای را با استفاده از اینها برای انجام مأموریت ها برنامه ریزی كند.

بازی سایه جنگ

War بازی نقش آفرینی اکشن است که در یک محیط جهان باز و از منظر شخص ثالت بازی می شود. این بازیکن پیشکسوت بازی Talion را کنترل می کند که دارای چندین توانایی ورزشی و رزمی طبیعی به عنوان یک تکاور گوندور است، اما همچنین توانایی های منحصر به فردی دارد که با روحیه ارباب جن وروشور مشهور فراهم شده است. این بازیکن از توانایی های ترکیبی خود برای انجام مأموریت های مختلف، به طور معمول با هدف مختل کردن ارتش های سائرون، استفاده می کند. این بازی شامل quests اصلی است که روایت بازی را هدایت می کند و بسیاری از quest های اختیاری که می تواند به بازیکن کمک کند از طریق سیستم نمسیس» بازی توانایی های Talion و دنبال کنندگان خود را تقویت کند. برخلاف بازی قبلی که بیشتر هک و اسلش بود، بازی رویکرد نقش آفرینی اکشن دارد و تجربه شخصی سازی بیشتری را برای هر بازیکن ایجاد می کند. این سیستم همچنین دارای یک سیستم آب و هوایی پویا و همچنین چرخه شبانه روز است که بر گیم پلی و رفتار دشمن تأثیر می گذارد.

بازی ps4 shodow of war

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.