خرید بازی Sniper Elite 4 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Sniper Elite 4

سبک بازی

شوتر سوم شخص

تعداد بازیکن

تک نفره

سازنده

Rebellion

درجه بندی سنی

16 سال به بالا

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Sniper Elite 4 | PS4

روایتی از بازی Sniper Elite 4 ساعت ها بر روی یک تپه بلند خیره به پایگاه های آلمانی بود و آرام آرام نفس می کشید و آرام تر از کسانی بود که در پایین تپه به یاد عزیزانشان می افتادند و لبخند می زنند ولی در نگاه او جز خشم چیز دیگر نبود و منتظر بود که آن غلنتی کنند و زندگی آن را بگیرد. انگار او فرشته مرگ است که جانی را میگیرد.

بعضی اوقات در تمام آن مشکلات و خاطرات تلخ، تنها راه حل یک گلوله است، با چکاندن آن تمام مشکل ها را حل میکند. اینقدر این کار را کرده بود که یادش نمی آمد که کی مشکلی را بدون گلوله حل کرده است.

بازی sniper elite 4

داستان بازی Sniper Elite 4

بازی Sniper Elite 4 داستان سختی ندارد. ماموریت اصلی شما نفوذ به نازی ها و گرفتن جان آن ها هستید. در این سری آلمان در حال ساخت سلاح خطرناکی است و شما باید جلوی استفاده از آن را بگیرید. اسنایپر ایلایت 4 این بار در ایتالیا می باشد و همین باعث شده است که مناظر زیبایی را در بازی حس کنید.

بازی sniper elite 4

به دلیل گسترده بودن مراحل بازی، شما حس بازی جهان باز را دارید. در بازی Sniper Elite4 اسلحه های بیشتری در دسترس دارید که می توانید از بالای تپه ی دور هدف خود را زییر نظر داشته باشید.

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.