خرید بازی Spider-Man: Miles Morales برای ps5 | قیمت spiderman miles morales

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

حجم بازی

50GB

سبک بازی

اکشن ماجرایی

تعداد بازیکن

1

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

سازنده

Sony Interactive Entertainment

تاریخ عرضه

۲۱ آبان ۱۳۹۹

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

نقد و بررسی خرید بازی Spider-Man: Miles Morales برای ps5 | قیمت spiderman miles morales

خرید ps4 یا خرید ps5، فرقی نمی‌کند، هر کدام از این دو گزینه که مد نظرتان باشد، تجربه کردن بازی Spider man miles روی هر دو از اوجب واجبات است. یک تجربه شگفت انگیز از دنیای مارول که به مانند بازی marvel’s spider man در سال 2018، شما را جلوی کنسول ps5 و تلویزیون خودتان با تنیدن تار قفلِ هیجان بازی می‌کند.

قابلیت‌های اسپایدرمن جدید

قدرت استتار، حملات بایو الکتریک و حرکات آکروباتیک از ویژگی‌های مایلز مورالس است که با توجه به این قدرت‌های فوق العاده، این بازی نسبت به نسخه قبلی از چالش کمتری برخوردار، اما همچنان جذاب و شگفت انگیز خواهد بود.

لازم به ذکر است مراحل فرعی بازی spider man miles morales دیگر تکراری و خسته کننده نیستند و با توجه به کاهش آیتم‌ها پیشرفت ودست‌یابی به لباس و دیگر ویژگی‌ها راحت‌تر خواهد بود.

دوست مایلز مورالس اپلیکیشنی مخصوص را طراحی کرده است و دسترسی مردم به اسپایدر من نوجوان هنگام نیاز، راحت‌تر خواهد بود.

دست به تار شوید و با دسته dualsense تنیده شدن تار را در دستان خود و زمانی که در شهر نیویورک برفی از این ساختمان به آن ساختمان می‌پرید، حس کنید.

بعد از خرید بازی spider man mils برای ps5 متوجه بارگزاری سریع آن به واسطه قدرت کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 خواهید شد.

با توجه به قابلیت ray-tracing گرافیک و نورپردازی بازی اسپایدر من مایلز مورالس از لحاظ بصری یک تجربه فوق العاده خواهد بود. ضمنا کاربران می‌توانند از فرمت انیمیشنی جذاب into the spider verse  نیز بهره ببرند.

داستان بازی Spider-Man: Miles Morales

مایلز مورالس نوجوان توسط عنکبوتی گزیده می‌شود و به مانند پیتر پارکر معروف توانایی و قدرت‌های به خصوصی را در خود مشاهده می‌کند. پیتر پارکر مسئولیت آموزش دادن او را برعهده می‌گیرد و حالا مایلز نوجوان باید بین زندگی عادی و مسئولیت بزرگ‌تر نجات شهر نیویورک مارول تعادل را برقرار کند. او اسپایدر من جدید دنیای مارول است و باید بین درگیری قدرت طلبانه  ارتشی ظالم با تکنولوژی پیشرفته و یک شرکت بزرگ انحصاری انرژی، نقش یک ابر قهرمان را بازی کند. ماموریت او جلوگیری از نابودی شهر است.

 

در جمع بندی باید گفت با وجود این که بازی spider man miles بازی کوتاهی است و تنوع سبک مبارزات دشمن‌ها کم می‌باشد اما قطعا گزینه‌ای هیجان انگیز برای خرید بازی ps5 خواهد بود. این بازی را می‌توانید از فروشگاه تهران پی اس تهیه کنید و لذتش را ببرید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.