خرید بازی street outlaws 2 برای ps5 | قیمت بازی street outlaws برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

street outlaws 2

تعداد بازیکن

1-2

سازنده

GAMEMILL ENTERTAINMENT

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

نقد و بررسی خرید بازی street outlaws 2 برای ps5 | قیمت بازی street outlaws برای پلی استیشن5

خرید بازی street outlaws 2 برای ps5 از جمله بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای است که مناسب برای رده سنی بالای ۱۲ سال می‌باشد. توسعه دهندگان این بازی استودیوهای Team6 Game Studios و ناشر آن GameMill Entertainment است. جدیدترین نسخه بازی  street outlaws 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و در اختیار کاربران قرار گرفت. اگر چنانچه علاقه‌مند به بازی‌های مسابقه‌ای هستید، می‌توانید با خرید ps5 از هیجانات این بازی بیش از پیش بهره‌مند شوید.

بررسی بازی

در جریان بازی street outlaws 2 شما شاهد خطرات مسابقه و به دنبال آن کسب امتیاز و پاداش هستید. معمولاً اغلب گیمرها از اجرای بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیلرانی به شوق می‌آیند. به‌خصوص آنکه کاربر بایستی بتواند در میان بزرگترین راننده‌های خیابانی، اظهار وجود کند و توانایی خودش را به نمایش بگذارد. نحوه کنترل بازی، رانندگی جاده‌ای و خیابانی و همچنین واکنش‌ها در برابر سایر راننده‌ها از جمله ویژگی‌های خرید بازی street outlaws 2 برای ps5 محسوب می‌شود.

ویژگی‌های بازی street outlaws 2

خرید بازی ps5 و بهره‌مندی از پلی استیشن ۵ این امکان را به شما می‌دهد تا از ویژگی‌ها و فناوری برجسته دسته بازی دوال سنس و امکانات آن بهره‌مند شوید. از جمله ویژگی‌های خرید بازی street outlaws 2 برای ps5 می‌توان به حالت‌های یک و چند نفره آن اشاره کرد. علاوه بر آن سرعت و هیجان با راندن اتومبیل‌های برجسته را همراه با افکت‌های ویژه و جلوه‌های بصری می‌توان از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب دانست.

جزئيات بازی  street outlaws 2

علاوه بر بخش گرافیکی بازی، گیم پلی آن پر از لحظات سرگرم کننده و مهیج است. در این بازی ۲۶ مدل از ماشین‌های روز دنیا وجود دارد. با توجه به آنکه هر یک از اتومبیل‌ها خصوصیات منحصر به خود را دارا می‌باشد، امکان شخصی سازی خودرو نیز وجود دارد. این بدین معناست که با ۲۵۰ مدل قطعه مختلف، می‌توانید اتومبیل مورد علاقه خود را به سلیقه خود تغییر دهید

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.