خرید بازی Tekken | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Tekken

سبک بازی

مبارزه ای

سازنده

Bandai Namco Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Tekken | PS4

یکی دیگر از بازی های بسیار مهیج و محبوب در دنیای بازی های ویدیویی، بازی Tekken است که مخاطبان بی شماری نیز به سوی خود جلب کرده است. سبک این بازی مبارزه ای است و گیمرها می توانند آن را به دو صورت تک نفره و یا چندنفره انجام دهند.
این بازی توسط شرکت نامکو طراحی و ساخته شده است و کارگردانی این اثر را سئیچی ایشی بر عهده داشته است.
در این نسخه از بازی Tekken امکانات جدیدی چون پشتیبانی توسط سازنده آن و بهره گیری از آپدیت های مختلف و متنوع را تجربه خواهید کرد.

بازی Tekken

خبر جالب تر اینکه شما با خرید نسخه ی اکس باکس وان نسخه ی 6 Tekken را می¬توانید دریافت کنید اما برای پلتفرم  ps4 شما با خرید این بازی محتوای بیشتری را دریافت خواهید کرد.
و یک خبر بهتر اینکه در این نسخه از بازی شما از امکانات و ویژگی های مکانیزم جدیدی به نام power crush بهره خواهید برد با این مکانیزم گیمر می تواند زمانی که از سوی دشمن مورد حمله قرار گرفته است به حملات خود همچنان ادامه دهد.
همچنین در بازی Tekken جدید از تکنولوژی نوینی به نام Mirror نیز می توانید استفاده کنید و آن این است که جهت و سمت و سوی بازی در دستان خود شما خواهد بود با این ویژگی گیمر بازی راحت تری را تجربه کرده و دیگر هیچ بهانه ای برای شکست نخواهید نداشت.

داستان بازی Tekken

در این سری از بازی های مبارزه ای Tekkenروال داستان در محیطی تاریک صورت می گیرد در این داستان اتفاقات بسیار متفاوتی رخ می دهد و جالب است بدانید که کاراکترها و شخصیت های جدیدی نیز به داستان اضافه خواهند شد.

بازی ps4 Tekken

داستان خانواده ی میشیما و به احتمال قوی جین میکامی و هیهاچی نیز پایان یافته و شما یک شخصیت عرب که جزء کاراکترهای جدید بازی می باشد را خواهید دید. نام این کاراکتر شاهین است که جزء محافظین شخصی برخی از افراد قدرتمند و جنایتکار بر روی کره ی خاکی بوده و مدعی این است که هیچ مأموریتی توسط او شکست نخورده و نخواهد خورد.
در اینجا به همین توضیحات مختصر بسنده می کنیم و بهتر است که خود شما روال داستان بازی را خود به تصویر کشیده و لحظات دلچسبی را با دوستان و خانواده به همراه بازی تکن تجربه نمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.