خرید بازی The Nioh Collection برای ps5 | قیمت بازی The Nioh Collection برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

The Nioh Collection

سبک بازی

اکشن, نقش آفرینی

تعداد بازیکن

1-2

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

مناسب

PlayStation 5

سازنده

Team Ninja

نقد و بررسی خرید بازی The Nioh Collection برای ps5 | قیمت بازی The Nioh Collection برای ps5

خبر خوب برای علاقمندان بازی‌های اکشن، مجموعه بازی  The Nioh Collection با مهیج‌ترین  جنگجویان منتظر شماست. اگر علاقمند به بازی‌های نقش آفرینی و شخصیت پردازی‌های جنگجویان هستید، خرید بازی The Nioh Collection برای ps5 را از دست ندهید. این بازی مهیج مناسب برای رده سنی ۱۷ سال به بالا بوده و با پلی استیشن ۵ سازگار است. در نتیجه با خرید ps5 و همچنین خرید بازی ps5 قادر خواهید بود تا از ویژگی‌های منحصر به فرد و یونیک این کنسول برخوردار شوید.

معرفی بازی

بازی  The Nioh Collection از سوی شرکت Team Ninja تولید و در سال ۹۹ عرضه شده است. این بازی به لحاظ ژانر اکشن و طراحی نقش آفرینی‌اش به عنوان یکی از پرطرفدارترین و مطرح‌ترین بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. ناگفته نماند که این بازی دو دو نسخه ارائه شده است که هر یک رویدادهای ویژه‌ای را به نمایش می گذارد. هر یک از نسخه‌های بازی جریان داستانی جداگانه‌ای را شامل می‌شوند، در نتیجه با اجرای یکی از نسخه‌ها و خرید بازی The Nioh Collection برای ps5 با محتوای داستانی جدیدی روبرو خواهید شد.

ماجرای نسخه اول بازی  The Nioh Collection

داستان در نسخه اول این بازی  مرتبط با سال ۱۶۰۰ میلادی در کشور ژاپن است. ماجرای داستان نبرد میان جنگجویان قبیله‌هایی است که هر یک قصد نشان دادن برتری خود را نسبت به دیگری دارند. شخصیت اصلی بازی ویلیام آدامز در جستجوی شخصی به نام ادوارد کلی است. علاوه بر ویلین آدامز شخصیت‌های بسیاری مانند هاتوری هانزو،  توکوگاوا و بسیاری دیگر نیز در جریان بازی قرار می گیرند.

ماجرای نسخه دوم بازی  The Nioh Collection

نسخه دوم بازی The Nioh Collection یا همان  Nioh 2، روزهای پایانی سال ۱۵۰۰ میلادی را نمایش می‌دهد. در این نسخه شخصیت اصلی داستان Hide از ویژگی‌های خاصی مانند قدرت‌های شیطانی برخوردار است. علاقه‌مندان ماجراهای جنگجویانه و مهیج که دربرگیرنده نبردهای پی در پی هستند، می‌توانند با خرید بازی The Nioh Collection برای ps5 لذت یک بازی جذاب و پرتکاپو را تجربه کنند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.