خرید بازی UFC 3 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

UFC 3

سبک بازی

مبارزه ای

سازنده

Electronic Arts

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی UFC 3 | PS4

بازی UFC 3 یکی از کم نقص ترین بازی ها در سبک رزمی و ورزشی تا به امروز بوده و شما در آن تصاویری از هنرهای رزمی ترکیبی و منحصر به فرد و محبوب آمریکایی را شاهد خواهید بود. این بازی توسط تیم توسعه دهنده ای به نام EA Sports در دنیای بازی های فیفا در جهان منتشر شده است وبه صورت تک نفره قابل اجرا می باشد و سازنده ی آن کشور کانادا می باشد.

نسخه ی سوم UFC 3 در سال 2018 میلادی برابر با 13 بهمن ماه 1396 هجری شمسی در پلتفرم ps4 (پلی استیشن 4) و برای پلتفرم ایکس باکس در سال 2012 ساخته و روانه ی بازار گشته است.

بازی آخرین ضربه را محکم تر بزن یا همان UFC 3 جزء بازی های مبارزه ای پرطرفدار و محبوب فیفا می باشد که تا به حال توانسته است فروش بالایی را نصیب خود گرداند و با استقبال بی نظیری نیز روبه رو گشته است.

ufc 3 ps4

در نسخه ی سوم بازی UFC 3 تغییرات بسیار شگرفی نسبت به دو نسخه ی قبلی دیده می شود. در این نسخه گیمر وظیفه ی مبارزی را ایفامی کند که باید با تصمیمات درست و اجرای یک مسابقه ی بدون نقص با مهارت بالا مبارز را به یکی از اسطوره ها و ستاره های درخشان ورزش رزمی UFC تبدیل نماید.
در بازی مزبور شما با در اختیار داشتن مبالغی پول و کسب امتیازات مختلف می توانید نسبت به تغییر باشگاه تمرینی خود و تقویت مهارت رزمی خود اقدام نموده تا بتوانید سکوهای موفقیت را یکی یکی پشت سر بگذارید.

بازی ufc 3

البته باید بدانید که سکه هایی که در اختیار دارید از طریق مبارزه و نبرد با حریفان بدست می آید و حتی می توانید با هزینه کردن پول واقعی نسبت به کسب امتیاز بیشتر و مبارزه ی بیشتر نیز روی آورید.
قبل از همه ی اینها نیز بهتر است نسبت به حریف خود اطلاعات لازم را از نظر قدرت، سرعت، استقامت و غیره را بدست بیاورید و حین بازی اصلا خود را خسته نکنید. گیمر بایستی در این بازی با دقت کامل وارد عمل شده و تا جایی که می تواند حریف خود را با یک سری حرکات خسته نمایید و سپس ضربات فنی و سنگین خود را وارد کرده و پیروز میدان باشید.

بازی ufc 3 ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.