خرید بازی Void Trrlm Void Terrarium برای ps5 | قیمت بازی Void Trrlm برای PS5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Void Trrlm Void Terrarium

تعداد بازیکن

1

سازنده

NIS

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سبک بازی

ماجراجویی

مناسب

PlayStation 5

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

تاریخ عرضه

1400

نقد و بررسی خرید بازی Void Trrlm Void Terrarium برای ps5 | قیمت بازی Void Trrlm برای PS5

خرید بازی Void Trrlm Void Terrarium برای ps5 از دیگر بازی‌های جذابی است که مناسب برای رده سنی  بزرگ‌تر از ۷ سال می‌باشد. سبک بازی در قالب ماجراجویی و داستانی است که حتی والدین نیز می‌توانند در اجرای بازی، کودک خود را همراهی کنند. این بازی در سال ۲۰۲۰ از سوی استودیوی Nis America منتشر و روانه بازار شد. علاقه‌مندان با خرید ps5 می‌توانند تجربه لذت بخش‌ترین بازی‌ها را داشته باشند. پلی استیشن ۵ به دلیل قابلیت‌های ویژه‌ای که داراست، اجرای به روزترین و تازه‌ترین بازی‌ها را با کیفیت گرافیکی بسیار بالا برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

درباره بازی

داستان بازی، فضای متفاوتی را روایت می کند. این داستان بیانگر رباتی است که  با پیدا کردن دختر بچه‌ای در حال مرگ، درمی یابد که آن دختر تنها بازمانده از نسل انسان است. خرید بازی ps5، نظیر خرید بازی Void Trrlm Void Terrarium برای ps5، به گونه‌ای است که حتی کنجکاوی بزرگسالان را نیز به خود جلب می کند.ربات که دارای یک نوع هوش مصنوعی است در ادامه بازی وظیفه مراقبت از دختر بچه را دارد و بایستی از او در برابر خطرات زمین محافظت کند.

ویژگی‌های بازی

بازی Void Trrlm Void Terrarium دارای جلوه‌های بصری ویژه، تصویرسازی‌های گرافیکی با کیفیت، صداسازی صحیح و همچنین شبیه سازی‌های جذاب است. علاوه بر آن روایت ماجراجویانه داستان و طراحی آن به گونه‌ای است که گیمر را تا پایان ماجرا با خود همراه می‌کند.خرید بازی Void Trrlm Void Terrarium برای ps5 در قالب یک بازی ماجراجویی نه تنها یک بازی بسیار سرگرم کننده است، بلکه گیمر را با چشم اندازهای جدیدی آشنا می‌کند.

جزئیات بازی

معمولاً بازی‌هایی که در قالب ژانر ماجراجویی و اکشن هستند، در بر گیرنده معماها و چالش های بسیاری می‌باشند که گیمر باید با موفقیت اینگونه مراحل را برای کسب امتیازهای بیشتر پشت سر بگذارد. بازی Void Trrlm Void Terrarium نیز دارای پیام‌ها، معماها، کشف مکان‌های تازه و باز کردن درهای بسته است. همین ویژگی سبب جذابیت بازی شده و هیجان بازی را برای مخاطب بیشتر می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.