خرید بازی Werewolf برای ps5 | قیمت بازی گرگینه برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Werewolf

مناسب

PlayStation 5

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

سازنده

Cyanide

سبک بازی

اکشن, نقش آفرینی

نقد و بررسی خرید بازی Werewolf برای ps5 | قیمت بازی گرگینه برای پلی استیشن5

از جمله تازه‌ترین عناوین دنیای صنعت بازی‌های دیجیتالی که در میان بسیاری از گیمرها خوش درخشیده است، خرید بازی Werewolf برای ps5 می‌باشد. کاربران با اجرای بازی  Werewolf قادر خواهند بود تا تجربه‌ای فوق‌العاده مهیج را داشته باشند. این بازی مناسب برای رده سنی بالای ۱۷ سال بوده و با پلی استیشن ۵ سازگار است. در نتیجه برای خرید بازی ps5 و بهره‌مندی از ویژگی‌های دسته بازی دوال سنس بایستی خرید ps5 را در اولویت فهرست خرید خود قرار دهید. ژانر اکشن و ماجراجویانه از جمله مشخصات اصلی بازی  Werewolf محسوب می‌شود.

معرفی بازی  Werewolf

بازی  Werewolf از سوی استودیوهای Nacon, Bigben Interactive در تاریخ چهارم فوریه ۲۰۲۱ منتشر شد. اگر چنانچه علاقمند به ژانر اکشن و نقش آفرینی های جنگجویانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید بازی Werewolf برای ps5 را از دست ندهید. حالت بازی به صورت تک نفره بوده و شما بایستی به تنهایی کنترل بازی را در دست بگیرید.

 داستان بازی

شخصیت اصلی داستان بازی  Werewolf شخصیتی به اسم Cahal است. در‌واقع کاربر بایستی عهده‌دار نقش آفرینی Cahal باشد. فضای بازی تصاویری از آخر الزمان را به نمایش می‌کشد. شخصیت‌هایی در قالب انسان و گرگ در تمامی داستان وجود دارد. البته اینکه شما چه نوع شخصیتی را در بازی انتخاب کنید، کاملاً سلیقه‌ای است. برای نمونه اگر چنانچه شخصیت گرگ را انتخاب کنید، گرگ به صورت مخفیانه در فضای بازی وجود دارد. در مجموع وظیفه و ماموریت اصلی، حفاظت از زمین است. در نهایت با خرید بازی Werewolf برای ps5 می‌توانید اوقات مهیج و ماجراجویانه‌ای را تجربه کنید.

جزئیات بازی

گایا مادر زمین در بازی  Werewolf احتیاج به کمک دارد تا نابود نشود. شخصیت اصلی داستان یعنی Cahal وظیفه محافظت از زمین را بر عهده دارد. ماجرای داستان از اینجا شروع می‌شود که Cahal در قبیله مادری خود در قالب گرگینه به دنیا می‌آید. اما به دلیل خشم حیوانی خود از قبیله جدا شده و زندگی در تنهایی را انتخاب می‌کند. در این میان او می‌بایست به عنوان ناجی سایر مردم با دشمنان قبیله بجنگد و اتفاقات ماجراجویانه و غیرقابل پیش‌بینی تازه از اینجا آغاز می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.