خرید بازی Wolfenstein 2 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۸۷۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Wolfenstein 2

سبک بازی

شوتر اول شخص

سازنده

Bethesda Softworks

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Wolfenstein 2 | PS4

بازی Wolfenstein 2 یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص اکشن ماجراجویی است که توسط MachineGames ساخته شده و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. در تاریخ 27 اکتبر 2017 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 (PS4) و ایکس باکس وان (Xbox 1) منتشر شد و در 29 ژوئن 2018 برای نینتندو سوئیچ منتشر شد. هشتمین ورود اصلی در سری بازی های Wolfenstein و دنباله Wolfenstein: The New Order 2014، این بازی در یک تاریخچه جایگزین تنظیم شده است که در سال 1961 به دنبال پیروزی نازی ها در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

Wolfenstein 2 ps4

 

داستان بر مبنای یک پیرزن جنگی، ویلیام “B.J.” است. بلاژکوویچ و تلاش های وی برای جنگ علیه رژیم نازی در ایالات متحده است.

داستان بازی Wolfenstein 2

این بازی Wolfenstein 2 از منظر اول شخص انجام می شود و بیشتر سطح آن با پای پیاده حرکت می کند. داستان در فصل هایی تنظیم شده است که بازیکنان برای پیشرفت آنها را کامل می کنند. انتخاب دودویی در پیش نویس باعث تغییر کل داستان بازی می شود. برخی از کاراکترها و نقاط نقشه کوچک در کل جدول زمانی جایگزین می شوند. در این بازی سلاح های متنوعی وجود دارد که اکثر آنها را می توان با استفاده از دو سر برد. یک سیستم پوششی نیز موجود است. در ادامه از ترتیب جدید، تیم توسعه با هدف توصیف Blazkowicz برای بازیکنان به اتخاذ شخصیت خود می پردازد.

بازی Wolfenstein 2 ps4

 

بازی Wolfenstein 2 به یک پاسخ مثبت از طرف منتقدان منتسب شد. ستایش ویژه این بازی بیشتر به سبب شخصیت ها، روایت، مکانیک تیراندازی و همچنین نمایش کلی بازی اختصاص داشت. این بازی برای جوایز چند سال آخر سال، از جمله نامزدی در سی و پنجمین جوایز سالانه طلایی جوی استیک و بازی جوایز 2017 نامزد شد؛ در این سال Wolfenstein 2: The New Colossus جایزه بهترین بازی اکشن» را دریافت کرد.

 بازی Wolfenstein 2

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.