خرید بازی XBOX ONE | Gears of war 5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Geras of war 5

سبک بازی

شوتر سوم شخص

تعداد بازیکن

1

سازنده

Microsoft

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

نقد و بررسی خرید بازی XBOX ONE | Gears of war 5

سری بازی gears of war که نیازی به معرفی ندارد که در انحصاری های شرکت مایکروسافت همیشه خوش درخشیده است. بازی gears 5 در ادامه ی این سری است جز عناوینی است که اکشن بوده ولی همیشه به داستان بازی اهمیت زیادی داده است. که در بازی Gears 5 دقیقا از نسخه چهارم بازی شروع می شود.

بازی gears of war 5

مهم ترین قسمتی که یک گیمر به آن اهمیت می دهد گان پلی بازی می باشد، در این قسمت از بازی گیرز از اسلحه های مدرن و سریعتری استفاده شده است و سنگینی اسلحه ها حس یک شوتر واقعی را به شما می دهد و مانع لذت بردن شما از بازی نمی شود. به طور کلی شما با خرید بازی Gears of war 5 یک بازی اکشن خوب را تجربه خواهید کرد که در ادامه نسخه های قبلی بسیار کامل و ارزشمند می باشد.

gears of war 5

داستان بازی Gears of war 5

روند اصلی داستان بازی به خوبی شروع می شود و ماموریت های بازی پر از صحنه های اکشن و هالیوودی می باشد. سازندگان بازی گیرز این صحنه های را در قسمتی از بازی پراکنده کرده اند که جلوی تکراری شدن را بگیرد. شخصیت پردازی قابل قبولی انجام شده است و شخصیت مارکوس تبتکسی متل همیشه پخته و با ابهت است.

gears-of-war-5

در بازی روباتی به نام Jack وجود دارد که به گروه شما کمک می کند با اینکه دیالوگ زیادی از این روبات نمی شنوید اما وجود او را در ازی به خوبی حس می کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.