خرید دسته ps4 nacon pro رنگ آبی refresh

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

وزن

6 وزن 2x10g، 2x14g، 2x17g

قابلیت سفارشی سازی دکمه

دارد ( ۴ دکمه )

کاربرد

کنترل بازی ps4

نقد و بررسی خرید دسته ps4 nacon pro رنگ آبی refresh

دسته dualshock4 یک ماشین مدرن و راحت برای گیمر هست، اما برای یک حرفه‌ای که دوست دارد دسته خود را شخصی سازی کند و یا گیمری تنوع طلب که می‌خواهد از جایگزینی شبیه به کنترلر xbox برای بازی در دنیای PS4 استفاده کند، دسته PS4 nacon revolution رنگ آبی یکی از سزاوارترین انتخاب‌ها است.

مطلبی را که در انتها باید می‌گفتم در همین ابتدا بگویم که پس از خرید ps4 ، برای اتصال به دستگاه PS4 باید از سیم 3 متری (usb type c) این دسته که پوشش سرسختی دارد، استفاده شود. فاقد اسپیکر و لایت بار نیز می‌باشد و با دکمه‌ی وسط دسته nacon رنگ آبی نمی‌توانید دستگاه PS4 را روشن کنید.

البته این معایب نه چندان مهم قطعا چیزی از ارزش‌های این کنترلر کم نمی‌کند! سیم دسته در بازی‌های آنلاین که می‌تواند یک مزیت یاشد ، چون لگ(تاخیر) دیگر معنایی ندارد. لایت بار هم که تزیینی است و در دسته nacon این تزیین به شکل هاله‌ای به دور آنالوگ سمت راست که به دو رنگ آبی و قرمز تغییر می‌کند، درآمده است. راستی! پد 8 جهته این کنترلر را دریابید که مخصوص بازی‌های مبارزه‌ای است.

شخصی سازی دسته ps4 nacon رنگ آبی

در پشت دسته 4 دکمه قرار گرفته است که شامل دو کلید Mode و Profile در بالا و دو کلید میانبر در پایین، می‌باشد.

این کنترلر زیبا قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن، می‌توانید تمامی دکمه‌ها را بر اساس علاقه خود تغییر داده و به نام خود سند بزنید.

با استفاده از دکمه Mode می‌توانید بین دو حالت حرفه‌ای و پیشرفته سوییچ کرده و بازی کنید. در حالت حرفه‌ای(Pro) هاله دور استیک آنالوگ سمت راست به رنگ آبی درآمده و با انتخاب حالت پیشرفته(Advanced) این هاله به رنگ قرمز تغییر می‌کند.

زمانی که حالت پیشرفته را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با استفاده از دکمه Profile بین چهار پروفایلی که ساخته‌اید، پروفایل مورد علاقه خود را با توجه به نوع بازی، انتخاب کنید.

دکمه‌ای میانبر هم که برای سهولت و سرعت در انجام کنش و واکنش‌ها یک آپشن معرکه است.

با اپلیکیشن مخصوص حتی می‌توانید دامنه حرکتی و حساسیت استیک آنالوگ سمت راست را تغییر داده،که مخصوصا در بازی‌های شوتر اول شخص خیلی به کارتان می‌آید.

توجه

اگر بخواهم در مورد تفاوت‌های کنترلر nacon رنگ آبی با دسته اصلی PS4 و قابلیت‌های دیگر این جایگزین خلف بنویسم، چندین صفحه دیگر را باید پرکنم. این فقط چکیده‌ای بود و امیدوارم مفید واقع شده باشد.

 

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.