خرید دسته ps5 رنگ مشکی | خرید دوال سنس ps5 رنگ مشکی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

sony

قابلیت شارژ

دارد

نوع

کنترلر بی سیم

وزن

280gr

مناسب

کنترلر ps5 ، برای ps4 و ps3 هم می توان استفاده کرد

اتصال برق

USB Type C

نقد و بررسی خرید دسته ps5 رنگ مشکی | خرید دوال سنس ps5 رنگ مشکی

قابلیت های جدید دسته ps5

دسته ps5 همراه کنسول بازی در پاییز 1399 معرفی و عرضه گردید. اولین نکته قابل توجه این دسته تغییر نام آن است. در روز معارفه، تمامی طرفداران منتظر بودند که شرکت سونی این دسته را به عنوان دوال شوک 5 معرفی کند. اما با نام دوال سنس همه را شوکه کرد. همانطور که از اسم دسته مشخص می باشد، سنس به معنای حس است و شرکت سونی قدرت خود را در این نسل از کنسول های بازی همینجا اعلام کرد. زمانی که خرید دسته ps5 رنگ مشکی را انجام میدهید این قابلیت حس را هم دربر دارد.

در پاراگراف قبل در مورد نام دسته ps5 صحبت کردیم که از این بابت به انتقال حس لامسه از طریق دسته پی بردیم. به عنوان مثال می توان کلید های ماشه ای یعنی L2 و R2 گفت که به مقدار فشار در بازی انی دکمه های سفت یا شل می شوند و یا زمان تیراندازی با هر تیر یک ضربه به این دو دکمه وارد می شود.

شرکت سونی نوآوری جدید که در دوال سنس خود وارد کرده میکروفون می باشد. این میکروفون قابلیت خاموش و روشن شدن را در روی دسته دارد که بتوان به سرغت این کار را کرد و در نتیجه همیشه انتظار روشن بودن نداشته باشیم. در بعضی از بازی ها لازم است که جسمی را با باد حرکت بدهید، کافیست از طریق میکروفون دسته، فوت کنید و میبینید که آن جسم در بازی حرکت می کند.

 

 

 

قابلیت های جدید دسته ps5

خرید دسته ps5 رنگ مشکی و تفاوت ها

خرید دسته ps5 رنگ سفید از نظر فنی هیچ تفاوتی با رنگ مشکی ندارد اما تغییراتی در ظاهر به وجود آمده است. رنگ این دسته به صورت مقداری خاکستری روشن و بیشتر سیاه استفاده شده است تا رنگ دلنشینی به دسته بدهد و که رنگی مانند آسمان نیمه شب داشته باشد و به همین اسم هم معروف شود یعنی دوال سنس رنگ آسمان نیمه شب.

اگر خرید ps5 را انجام دادید و دنبال جنس خاصی می باشید که کنسول شما با دوستانتون تفاوت داشته باشد، همین دسته را خریداری کنید چون رنگ این دسته بسیار زیبا می باشد و برای هر گیمری دلبری می کند. اما اگر پرسپولیسی هستید، خرید دسته ps5 رنگ قرمز انتخاب بهتری می باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.