خرید دسته xbox 360 رنگ مشکی دست دوم | قیمت دسته ایکس باکس 360 رنگ مشکی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

بلوتوث

دارد

باطری

ندارد

قابلیت شارژ

از طریق کابل مخصوص

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

مناسب

Xbox 360

کابل شارژ دسته

ندارد

نقد و بررسی خرید دسته xbox 360 رنگ مشکی دست دوم | قیمت دسته ایکس باکس 360 رنگ مشکی

طرفداران کنسول‌های بازی مایکروسافت به خوبی با مشخصات خرید دسته xbox 360 رنگ مشکی دست دوم آشنایی دارند. از جمله دلایلی که باعث می‌شود به دسته بازی اضافی نیاز پیدا کنیم، یکی اشتراگ گذاری بازی با سایرین است. معمولاً برای اجرای بازی‌های دو نفره حتماً باید از دو کنترلر  xbox 360 استفاده کنید. پس چه بهتر که محصول را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید. در نتیجه دسته xbox 360 رنگ مشکی دست دوم بهترین گزینه برای شماست. از طرف دیگر در برخی مواقع در حین بازی با کمبود شارژ دسته مواجه می‌شویم. در بهترین حالت ممکن باید بازی را متوقف کنیم و دسته بازی را به شارژر بزنیم تا بخوبی شارژ شود. پس از شارژ کامل دوباره بازی را ادامه دهیم. اما اگر یک کنترلر بازی جانبی داشته باشید، نیازی به توقف بازی نیست و به راحتی به بازی ادامه می‌دهید. در مجموع خرید لوازم جانبی  xbox 360 امکانات بهتری در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

مشخصات دسته بازی  xbox 360

کنترلر ایکس باکس مناسب برای کنسول‌های نسل هفتم شرکت مایکروسافت است. انرژی دسته بازی فقط با دو عدد باتری قلمی تامین می‌شود. از دیگر مشخصات دسته بازی می‌توان به ورودی‌های آن مانند تریگر آنالوگ، استیک آنالوگ، پد لمسی، دکمه وایرلس و همچنین دکمه‌های اصلی اشاره کرد. اگر قصد خرید دسته بازی  xbox 360 دارید، به هیچ وجه نگران کیفیت نباشید. چرا که این محصول همراه با ضمانت کالا و گارانتی اصل به فروش می‌رسد. قیمت ارزان،  اصالت کالا، طراحی خاص و ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های خرید دسته xbox 360 رنگ مشکی دست دوم محسوب می‌شود.

اتصالات دسته بازی  xbox 360

با خرید xbox 360 به یکی از مهیج ترین کنسول‌های بازی دسترسی خواهید داشت. تجربه اجرای بازی‌ها با قابلیت‌های بی‌نظیر دسته بازی  xbox 360 بی‌سیم بسیار به یاد ماندنی است. اتصالات دسته بازی xbox 360 شامل جک هدست و پورت USB است. اگر هنوز برای تهیه دسته بازی دچار شک و تردید هستید، برای خرید دسته بازی  xbox 360 رنگ مشکی دست دوم با کارشناسان تیم مجرب تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل فرمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.