خرید دسته Xbox One S سفید

(3 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

جای کابل

Micro Usb, 3.5mm Headset Jack

نسل

نسل هشتم

مناسب

Xbox One S

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی خرید دسته Xbox One S سفید

بررسی دسته Xbox One S

به همراه هر مدل از کنسول های بازی مایکروسافت دسته یا کنترلر مخصوص آن نیز ارائه می شود که معمولا در هر مدل نسبت به مدل قبلی ایرادها برطرف شده و قابلیت های کاربردی به آن اضافه می شود. به همراه کنسول بازی Xbox One S نیز کنترلر جذاب سفید رنگی ارائه شد که با ویژگی های خاص نظر کاربران را به خود جلب کرد. گرچه رنگ کنترلر اصلی که به همراه کنسول ارائه می شود در تضاد با رنگ کنترلر مدل قبلی و در هماهنگی با رنگ کنسول، سفید است اما در بازار کنترلر Xbox One S را می توانید به رنگهای مشکی، آبی و صورتی نیز به طور جداگانه خریداری کنید. اما این تغییر رنگ تنها تغییر کنترلر ایکس باکس وان اس نیست. نکته ای که رضایت کاربران و گیمرهای حرفه ای طرفدار مایکروسافت را در پی داشته، افزایش وسعت محدوده قابل پشتیبانی آن است. گفته می شود برد کنترلرهای جدید دو برابر مدل قبلی است. همراه با بررسی دسته می توانید اقدام به خرید xbox one s  کنید.

این کنترلر با ابعاد 5/15*8/10*9/5 سانتیمتر و وزن 232 گرم ساخته شده است. طراحی بدنه ی کنترلر نیز با استفاده از پلاستیک بافت دار به گونه ای انجام شده که از لغزش آن جلوگیری شود و به راحتی در دست کاربر قرار بگیرد. کنترل پدال های RT و LT بسیار راحت است. این کنترلر برای هیچ بازی نیاز به تنظیمات خاص نداشته و به لحاظ نرم افزاری با همه ی بازی ها سازگار است. علاوه بر این، کنترلر ایکس باکس وان اس با کنسول ایکس باکس وان نیز سازگار است و به راحتی می توانید آن را استفاده کنید.

دکمه های Xbox One S Wireless Controller

دسته کنسول بازی Xbox One S دارای چهار دکمه عملکردی، دکمه Xbox Home، دکمه D-Pad و دو دکمه وسط است. در مدل قبلی دکمه های Back و Start در وسط قرار گرفته بودند که در این مدل جای خود را به دو دکمه کاربردی تر و منعطف تر Menu و View داده اند. این دو دکمه جدید هم در فضای بازی و هم در فضای خارج از آن، کاربردهای مختلف و منعطفی دارند. گرچه امروزه دیگر کاربران برای هدایت و کنترل شخصیت های بازی، به جای دکمه های D-Pad از استیک ها کمک می گیرند، اما واقعا عملکرد عالی و کلیک های مشخصی دارند.

و اما دکمه های جدیدی تریگر گیم پد Xbox One که محبوبیت زیادی در بین گیمرهای کنسول مایکروسافت پیدا کرده ، مجهز به ویبراتور است و به دلیل قرار گرفتن لاستیک در بین تریگر و بدنه، صدای کلیک کنترل شده ای دارد. مایکروسافت اسم این دکمه های جذاب را Impulse Triggers ( ایمپالس تریگر) گذاشته است. در واقع این دکمه ها در گیم پد Xbox One همان محبوبیتی را دارند که تاچ پد در دسته های دوال شاک داشت.

برای دکمه Xbox نیز قابلیت هایی افزون بر روشن و خاموش کردن کنترلر در نظر گرفته شده است.در زمانی که بازی در حال اجرا است با فشردن دکمه ایکس باکس، منوی دستگاه ظاهر شده و می توانید برنامه ایکس باکس را باز کنید، به صورت آنلاین تصویر فضای بازی خود را برای گیمرهای دیگر پخش کنید و یا از صفحه بازی فیلم و اسکرین شات بگیرید. این همه قابلیت جذاب و بسیار کاربردی فقط در یک دکمه !

استیک های آنالوگ کنسول نیز در یک ردیف قرار ندارد و به صورت نامتقارن قرار گرفته اند تا در حین بازی کنترلر به راحتی در دست کاربر قرار گرفته و از لغزش آن جلوگیری شود. لبه های این استیک ها به صورت مقعر طراحی شده و جنس آنها از لاستیک طرحدار است که به راحتی مانع از سر خوردن کنترلر در دست می شود. عملکرد و حرکت روان استیک ها نیز رضایت گیمرها را در پی داشته است.

 

شارژ دسته Xbox One S

دو عدد باتری کنترلر ایکس باکس وان اس از نوع AA است و علاوه بر شارژدهی عالی، این باتری ها به راحتی در هنگام اتصال گیم پد با کابل میکرو یو اس بی به پورت یو اس بی کنسول، شارژ می شود.

کیفیت صدای خروجی Xbox One S Wireless Controller

کنترلر Xbox One S به یک جک 5/3 میلیمتری صدا مجهز است. این به شما امکان استفاده از هندزفری های معمولی را نیز می دهد و کیفیت صدای خروجی بسیار عالی و واضح را تضمین می کند. همچنین در هنگام بازیهای آنلاین می توانید با سایر گیمرها از طریق اتصال میکروفون یا هندزفری به این جک خروجی صدا، چت صوتی داشته باشید. در انتهای مقاله این نوید را به شما می دهیم که امکان خرید xbox one s به صورت آنلاین می باشد.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 3 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. وحید

    سلام خسته نباشید
    ببخشید دسته اصل هست یا های-کپی ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! اورجینال کارکرده می باشد.

  2. اوریا

    ایا این دسته برای pc هم قابل استفاده است؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله امکان اتصال دارد.

  3. میعاد

    سلام ببخشید کابل شارژ داره؟

    • آریامنش

      سلام. خیر باطری قلمی می خوردد