خرید شارژر دسته ایکس باکس وان

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 19 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۷۴۹,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

لوازم جانبی قابل اتصال

کابل USB

خانواده محصول

لوازم جانبی

سازنده

DOBE

مناسب

مدل‌های قدیمی و جدید کنترلر ایکس باکس وان

نوع

استند شارژ

رنگ

سفید

نقد و بررسی خرید شارژر دسته ایکس باکس وان

بررسی شارژر دسته ایکس باکس وان : بازی با ایکس باکس وان یکی از سرگرمی هایی است که زندگی امروز بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده و افراد بسیاری ساعت ها پای بازی با این دستگاه می نشینند. مشکلاتی که می تواند در هنگام بازی با این کنسول پیش آید شامل داغ شدن دستگاه ایکس باکس و اتمام زود به زود باتری قلمی موجود در داخل دسته های آن است.

پایه شارژر دسته ایکس باکس وان

برطرف کردن مشکل اتمام باتری با شارژر دسته ایکس باکس وان

برای برطرف کردن مشکل دوم، یعنی از کار افتادن باتری های قلمی که کار با دسته ها منوط به وجود آنهاست،  شارژر دسته ایکس باکس وان را پیشنهاد می کنیم.شارژر دسته ایکس باکس برای شارژ دسته های ایکس باکس شما طراحی شده است. این شارژر قابلیت شارژ همزمان هر دو دسته دستگاه را دارد. پس از اتمام شارژ می توانید ساعت ها به بازی بپردازید بدون آنکه نگرانی از بابت اتمام باتری قلمی داشته باشید.

در درون جعبه شارژر دسته ایکس باکس  دو عدد باتری و یک کابل USB نیز وجود دارد.
شارژر دسته ایکس باکس شارژ کامل یا عدم شارژ کامل کنترلر را از طریق چراغ LED که در حالت اول به رنگ سبز و در حالت دوم به رنگ قرمز است به شما اطلاع می دهد.

پایه شارژر دسته ایکس باکس وان 2

 

باتری های شارژر دسته ایکس باکس  دارای ظرفیت بالایی می باشند.
توصیه می شود پیش از اتمام باتری های قلمی های داخل دسته ها اقدام به خرید شارژر دسته ایکس باکس کنید تا در صورت اتمام آنها در باتری های شارژر دسته ایکس باکس وان دارای ظرفیت بالایی می باشند.
توصیه می شود پیش از اتمام باتری های قلمی های داخل دسته ها اقدام به خرید شارژر دسته ایکس باکس  کنید تا در صورت اتمام آنها در وسط بازی های مورد علاقه خود مجبور به نیمه کاره گذاشتن و رها کردن بازی برای تهیه باتری قلمی نشوید.

کابل USB در پک این محصول برای شارژ دسته در هنگام بازی گذاشته شده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.