خرید شارژر ps5 در پک 8 کاره Mikiman | قیمت پک 8 کاره مدل mikiman MKP-0592 برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی خرید شارژر ps5 در پک 8 کاره Mikiman | قیمت پک 8 کاره مدل mikiman MKP-0592 برای ps5

زمانی که خرید شارژر ps5 را همراه با این پک خریداری می کنید دیگر لازم نیست که هیچ خرج اضافه مانند خرید هدفون، خرید شارژر دسته، کابل شارژر دسته ps5 ، قاب ژله ای ps5 ، دو عدد high thumb grips ، دوعدد short thumb grips نداشته باشید. در ادامه به توضیح جداگانه هر کدام میپردازیم.

هدفون ps5

هدفون ps5

این هدست را به عنوان هدست بی سیم Pulse 3D بیشتر میشناسند که به عنوان یکی از لوازم جانبی ps5 عالی می باشد. اما هدفونی که داخل این پک می باشد، طرحی از این است ولی با قابلیت های دقیقا مانند ps5 از قبیل میکروفون بسیار قوی و صدای استریو با کیفیت دارد. اما تفاوت هایی که با نسخه اصلی دارد، ظاهر و باسیم بودن این هدفون است.


شارژر دسته ps5

شارژر دسته ps5

پس از خرید ps5 احتمال خیلی زیاد شما شارژر دسته این دستگاه احتیاج پیدا می کنید تا بتوانید با سرعت بالا این دسته ها را شارژر کنید. شارژر دسته ps5 که در این پک قرار دارد، دسته ها را باید به صورت عمودی و بالعکس قرار دهید. لازم به ذکر است که قابلیت همزمان شارژ کردن دسته با سرعت بالا امکان پذیر می باشد. سرعت شارژ بالا به شما این اجازه را می دهد حتی اگر هنگام بازی شارژ دسته تمام بشود، پس از قرار دادن دسته تنها بعد از چند دقیقه مجدد به ادامه بازی بپردازید.

اگر تصمیم به خرید دسته ps5 دارید، می توانید کلیک کنید یا ایمکه از قسم لوازم جانبی ps5 اقدام نمایید.


کابل شارژ ps5

کابل شارژ ps5

شرکت سونی مانند کنسول های نسل قبل خود از دسته های با قابلیت شارژ شدن استفاذه کرده است. اما تفاوت اساسی با نسل های قبل در درگاه شارژ می باشد که در گذشته از پورت میکرو یو‌اس‌بی سارژ انجام می شد ولی الان برای بالا بردن قابلیت های بیشتر و سرعت شارژ بالاتر از پورت type-c استفاده می شود. از این رو کابل داخل این پک 8 کاره ، کابل شارژ type-c مخصوص ps5 قرار دارد. تا بتوانید با سرعت بالا دسته خود را شارژ کنید.


قاب ژله ای دسته ps5

قاب ژله ای دسته ps5

اگر خرید ps5 را قرار است برای فرزندتان انجام دهید پیشنهاد ما برای شما قاب ژله می باشد. چون ممکن است هر لحظه ار دستشان به زمین برخورد کند. یا اینکه اگر زمان بازی کردن بسیار هیجانی می شوید این قاب را حتما خریداری کنید. از آنجایی که ممکن از بر اثر ضربه، دسته به مشکل بخورد در این پک شارژر دسته یک قاب ژله ای مشکی دسته ps5 هم موجود می باشد.


دو عدد high thumb grips و دوعدد short thumb grips

دو عدد high thumb grips و دوعدد short thumb grips

برای راحت کلیک کردن بر روی دکمه ها استفاده می شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.