خرید مموری کارت برای ps2 | کارت حافظه مخصوص پلی استیشن 2

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 17 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

مناسب

playstation 2

قابلیت شارژ

ندارد

قابلیت های اضافه

ذخیره بازی, ظرفیت: 8 مگابایت

نقد و بررسی خرید مموری کارت برای ps2 | کارت حافظه مخصوص پلی استیشن 2

خرید مموری کارت برای ps2 جهت ذخیره کردن انواع بازی‌های دلخواه لازم و ضروری است. استفاده از مموری کارت برای ذخیره کردن فیلم، عکس و یا لحظات بازی بسیار کاربردی بوده و این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند بازی را از نقطه دلخواه ادامه دهند. در نتیجه در هنگام خرید ps2، تهیه مموری کارت نیز به عنوان یکی از لوازم اصلی و جانبی توصیه می‌شود.

ضرورت خرید مموری کارت

اگرچه پلی استیشن ۲ از بسیاری جنبه‌ها قوی‌تر از پلی استیشن ۱ هست، اما ساختار آن فاقد حافظه و هارد داخلی است. در نتیجه تهیه هارد به صورت مجزا برای کنسول ps2 امکان‌پذیر است. علاوه بر آن بدون استفاده از کارت مموری نمی‌توان بازی‌ها را نصب و ذخیره نمود. بدین ترتیب خرید مموری کارت برای ps2 ضرورت پیدا می‌کند. شما می‌توانید مموری کارت را با ظرفیت‌های گوناگون ۸ مگابایت، ۱۶مگابایت، ۳۲ مگابایت و یا ۶۴ مگابایت تهیه نمایید. البته مموری کارت با ظرفیت ۸ مگابایت نیز به خوبی امکان ذخیره بسیاری از بازی‌ها را داراست. اما شما می‌توانید برای ذخیره بیشتر بازی‌ها از ظرفیت‌های بالاتر مانند ۳۲ مگابایت و یا ۶۴ مگابایت نیز استفاده کنید.

پلی استیشن کپی خور

زمانی که کنسول بازی کپی خور باشد، قیمت هر یک از بازی‌ها نیز ارزان‌تر است. ناگفته نماند که در بخش بالایی هر دو دسته بازی شیاری برای جا انداختن مموری کارت تعبیه شده که این امکان را به شما می‌دهد تا از دو مموری کارت استفاده کنید. حافظه ۳۲ مگابایتی گنجایش ذخیره انواع بازی‌ها، سیو و انتقال بازی‌ها را به خوبی داراست. در مجموع زمان خرید پلی استیشن ۲، خرید مموری کارت  را از یاد نبرید.

جزئیات محصول

حافظه داخلی پلی استیشن ۲، ۸ مگابایت است که برای ذخیره بازی‌ها به کار برده می‌شود. کارایی منحصر به فرد، ذخیره لحظات بازی، نگه داشتن فیلم و یا عکس از جمله ویژگی‌های این محصول می‌باشد. بدون استفاده از مموری کارت قادر به ذخیره بازی‌ها نخواهید بود، در نتیجه در هنگام خرید کنسول، خرید مموری کارت برای ps2 را نیز بایستی در نظر داشته باشید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.