خرید هدست مونو PS4 | خرید هدست اورجینال برای ps4 | Mono Headset

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

10 * 30 * 100 سانتی‌متر

وزن

12 گرم

مناسب

Playstation, PlayStation 5

سازنده

sony

نقد و بررسی خرید هدست مونو PS4 | خرید هدست اورجینال برای ps4 | Mono Headset

خرید هدست مونو ps4 از جمله ابزار ضروری و لوازم جانبی است که گیمرها بایستی داشته باشند. این نوع هدست مناسب برای پلی استیشن ۴ است. از جمله سایر مشخصات فنی آن می‌توان به وزن ۱۲ گرمی و همچنین میکروفون داخلی آن اشاره کرد. میکروفون داخلی تعبیه شده در هدست مونو اغلب برای چت کردن است و از این نظر کیفیت قابل توجهی را شامل می‌شود. قابل ذکر است که این نوع هدست از جمله محصولات اصلی پلی استیشن ۴ محسوب می‌شود که لذت بازی را برای گیمرها چند برابر می‌کند. شما می‌توانید با خرید لوازم جانبی ps4 و همچنین لوازم اصلی  این کنسول پرقدرت، از اجرای بهترین و به روز ترین بازی‌های خاص بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های هدست مونو ps4

کیفیت قابل توجه هدست مونو به گونه‌ای است که برای گفتگو در حین اجرای بازی استفاده می‌شود. این نوع هدست با کنسول بازی ps4 سازگار است. نحوه اتصال این محصول  به طور مستقیم  و با استفاده از جک ۳.۵ میلیمتری به  دسته کنسول بازی متصل می شود. با توجه به استقبال بسیار زیاد از این محصول، خرید هدست مونو PS4 از فروش بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کیفیت خروجی محصول و همچنین رضایت بسیار بالای کاربران اشاره کرد. قابل ذکر است که هدست مونو قابلیت شارژ شدن ندارد.

مشخصات فنی هدست مونو ps4

هدست مونو با ابعاد 10 * 30 * 100 سانتی‌متر

وزن هدست مونو: ۱۲ گرم

مناسب برای پلی استیشن ۴

امکانات هدست مونو شامل موارد زیر می‌شود؛

۱. قابلیت اتصال به طور مستقیم و از طریق جک ۳.۵ میلیمتری

۲. دارای میکروفن داخلی برای چت و گفتگو در حین اجرای بازی

قیمت خرید هدست مونو ps4

برای اطلاع از قیمت و خرید هدست مونو ps4 می‌توانید به بخش فروش محصولات سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در خصوص اصالت کالا، خدمات پس از فروش، فروش انواع کنسول‌های بازی و همچنین خدمات نصب بازی می‌توانید با تیم مجرب مجموعه  تماس حاصل نمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.